جمعه 30 شهریور 1403 - 00:35

کد خبر 635127

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 18:35:53


روابط روسیه با چهارمحال و بختیاری ظرفیت اقتصادی استان را افزایش می‌دهد


فارس/ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان نهفته است، گفت: پتانسیل‌های موجود با روابط گسترده‌تر روسیه به شکوفایی می‌رسد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کشور روسیه با عضویت در اتحادیه‌های جهانی همچون شانگهای و اوراسیا از کشورهای مهم برای روابط تجاری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در استان نهفته است، ادامه داد: پتانسیل‌های موجود اقتصادی با روابط گسترده‌تر روسیه به شکوفایی می‌رسد.
وی افزود: فعالیت بیشتر صنعت گردشگری، تولید محصولات کشاورزی باتوجه‌ به شرایط جغرافیایی مناسب و چشمه‌ساران فراوان ماهی‌های سردابی و قزل‌آلا از جمله ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است.
حیدری با اشاره به اهمیت انعقاد قرارداد انتقال گاز روسیه بیان کرد: وجه مشترک ایران و روسیه مورد تحریم واقع‌شدن توسط کشورهای غربی است و هر ۲ در دفاع از مظلومان و آزادگان در یک مسیر قرار دارند.کنسولگر روسیه در اصفهان با اشاره به اینکه نکته اصلی موردتوجه آشناشدن با فرصت‌های تجاری و اقتصادی است، گفت: باید درهای ورود بازارهای مشترک را باز کنیم و امکان سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع از جمله گردشگری فراهم کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط