جمعه 30 شهریور 1403 - 03:23

کد خبر 635175

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:20:58


مأمور پلیس امنیت اقتصاد کرمان رشوه سنگین را رد کرد


ایرنا/ رئیس بازرسی انتظامی کرمان از رد رشوه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مامور اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی مرصاد خبر داد.

سرهنگ شمس‌الدین‌نژاد، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان-بم یک دستگاه کامیون حامل ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق را متوقف و اقدامات لازم برای انتقال این محموله به پارکینگ را انجام دادند.
وی افزود: در همین اثنا راننده این تانکر برای چشم پوشی از تخلفش به یکی از ماموران پیشنهاد رشوه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی می دهد که این مامور انتظامی سخنان وسوسه انگیز این فرد را نشنیده گرفته و با گزارش سریع موضوع به رده های نظارتی، این عمل خلاف را صورتجلسه و فرد مورد نظر را به مراجع قضایی معرفی کرد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تجلیل از صحت عمل و حسن انجام وظیفه این مامور وظیفه شناس و سایر همکاران خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های اجرایی و تخصصی مجموعه انتظامی، حیطه کاری بسیار مهم و حساسی دارند و با جدیت و حسن انجام وظیفه، ماموریت های خود را به انجام می رسانند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط