جمعه 30 شهریور 1403 - 01:24

کد خبر 635207

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:04:36


انتقال پیکر نیمه جان فهد المولد از دبی به ریاض


ورزش 3/کنسولگری عربستان در دبی در حال هماهنگی با مقامات اماراتی برای انتقال فهد المولد، ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الشباب، به ریاض است.
ستاره تیم ملی عربستان هفته گذشته از بالکن طبقه دوم خانه خود در دبی سقوط کرد و از آن زمان پلیس دبی در حال بررسی علت این حادثه است اما هنوز هیچ مدرکی در مورد چگونگی سقوط وی نیافته است.
او پس از این حادثه با وضعیتی وخیم در بیمارستان بستری شد اما تاکنون هیچ بهبودی در وضعیت او رخ نداده است. او روز دوشنبه تحت عکس‌برداری جمجمه قرار گرفت و مشخص شد که پزشکان با توجه به حساسیت وضعیت سلامتی وی قادر به انجام هیچ‌گونه جراحی نیستند.
البته به گفته شاهدان عینی چهره فهد المولد به هیچ وجه تحت تأثیر این حادثه قرار نگرفته و صورت وی دچار هیچگونه خراش یا ورم نشده است، اما با این حال ضربات زیادی به قسمت پایین جمجمه، گردن و همچنین تمام قسمت‌های بدنش وارد شده است.

کنسولگری عربستان در دبی در حال فراهم کردن مقدمات جابه‌جایی این بازیکن است و قصد دارد امشب او را به ریاض بازگرداند. البته این انتقال در صورتی که تحولات منفی در وضعیت بحرانی او رخ بدهد، منتفی خواهد شد.
این در حالی است که تحقیقات پلیس دبی و بررسی از دوربین‌های نزدیک به محل این حادثه همچنان ادامه دارد اما پلیس تاکنون دوربینی را که جزئیاتی از این اتفاق ثبت کرده باشد، نیافته است. همچنین کنسولگری عربستان در دبی از نزدیک وضعیت فهد المولد را زیر نظر دارد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط