جمعه 30 شهریور 1403 - 03:25

کد خبر 635219

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:21:26


خمس: آنچلوتی نتواند، هیچ‌کس در کره زمین نمی‌تواند!


ورزش 3/پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور در خصوص وضعیت کیلیان امباپه در رئال مادرید صحبت جالبی را مطرح کرد.
پاکو خمس سرمربی فصل گذشته تراکتور که با وجود شایعاتی مبنی پیوستنش به تیم‌های لالیگایی در فصل جدید همچنان به استراحت مشغول است، صبح امروز بعد از حضور در یک رویداد ورزشی خیریه مختص بیماران سرطانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران به صحبت درمورد مسائل مختلف روز فوتبال اسپانیا به‌خصوص رئال مادرید و کیلیان امباپه پرداخت و سکوت طولانی مدت خود را شکست.
اعتصاب احتمالی بازیکنان به دلیل شلوغی تقویم: "در فوتبال همیشه مسائل با گفت‌وگو و مذاکره بوده است. اعتصاب اقدامی است که هرگز انتخاب بازیکنان نبوده و هیچ‌کس آن را نمی‌پسندد. در نهایت فکر می‌کنیم این آخرین تصمیم برای بازیکنان باشد."

پیشنهادات و احتمال بازگشت به مربیگری: "امیدوارم به زودی دوباره روی نیمکت بنشینم. پیشنهادات زیادی از تیم‌های خارج از اسپانیا داشتم اما رد کردم چرا که می‌خواهم در اسپانیا به مربیگری ادامه دهم. در نهایت اگر با هیچ تیم داخلی توافق نکنم، احتمالا به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد."

عملکرد میچل سانچز در خیرونا: "میچل لحظات سختی را به عنوان بازیکن و حالا مربی پشت سر گذاشته است. با با تیمی مانند خیرونا بهترین نتایج ممکن را کسب کرده تا ارزش بالای خود را نشان دهد. بسیار برای او خوشحالم چرا که شدیدا دوستش دارم و مربی مورد علاقه‌ام است. من سابقه همکاری با او در رایو وایه‌کانو را دارم. لحظات فوق‌العاده‌ای را کنار هم گذراندیم. او دوباره نام مربیان اسپانیایی را بر سرزبان‌ها انداخت و این بسیار ارزشمند است."

عملکرد رئال مادرید تا اینجای فصل: "بگذارید از کیلیان امباپه شروع کنم. او قطعا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است و شکی در آن نیست. با این حال اگر بخواهد مربی را مجبور کند تا سیستمش را تغییر دهد، مشکل‌ساز خواهد شد و اگر خود من باشم با این موضوع کنار نخواهم آمد. با این حال رئال مادرید تا اینجای فصل به غیر از یکی دو بازی اول، در سایر رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شده است. پیدا کردن جایگزین تونی کروس کار دشواری به حساب می‌آید اما رئال خیلی زود از پس این موضوع برمی‌آید. کارلو آنچلوتی همیشه راه حلی پیدا می‌کند. اگر او نتواند برای مشکلی راه حلی پیدا کند، قطعا هیچ‌کس دیگری در دنیا نمی‌تواند از پس آن چالش برآید."
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط