جمعه 30 شهریور 1403 - 01:35

کد خبر 635220

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:23:01


حیدربابای شهریار بر بوم نقاشی


تسنیم/ تصویرسازی و روایت نقاشی از منظومه ماندگار "حیدربابایه سلام" در قالب ۱۲ تابلو به‌ همت استاد رحیم بقال‌اصغری، در پردیس رسانه و هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به‌ نمایش گذاشته شد.

آیین افتتاح نمایشگاه تصویرسازی و روایت نقاشی از منظومه ماندگار "حیدربابایه سلام"، به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در سالن استاد شهریار پردیس رسانه و هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

تصویرسازی و روایت نقاشی از منظومه ماندگار "حیدربابایه سلام" در قالب 12 تابلو به‌همت استاد رحیم بقال‌اصغری، از هنرمندان صاحب‌سبک و فراملی به‌عنوان اثری ماندگار از اشعار شیوای استاد شهریار در پردیس رسانه و هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به‌ نمایش گذاشته شد.

صابر بقال اصغری، هنرمند تبریزی در آیین افتتاح این نمایشگاه، با اشاره به اینکه هر خطه‌ای را با هنرمندان و مردمانش می‌شناسند، گفت: هنرمندان هر دوره تاریخی تکرارناپذیرند و باید از حضور هنرمندان در خلق آثار و رویدادهای بزرگ استفاده کرد.

وی درخصوص خلق آثاری درخصوص منظومهٔ "حیدربابایه سلام" استاد شهریار به زبان نقاشی، گفت: استاد شهریار، انسانی شاخص و تکرارنشدنی برای تبریز بود که شعر او برای همهٔ مردم بود و ظرفیت فرهنگی اشعار استاد شهریار، برگزاری رویدادهای بیشتری در این زمینه را می‌طلبد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط