جمعه 30 شهریور 1403 - 02:12

کد خبر 635223

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:26:21


کشف ۱۸۰۰ دستگاه بی‌سیم قاچاق در آب‌های بوشهر


فارس/ فرمانده مرزبانی بوشهر از توقیف یک فروند شناور با کشف بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل هزار و ۸۶۰ دستگاه بی‌سیم دستی به همراه لوازم جانبی و ۲ هزار و ۶۹۵ عدد لوازم پزشکی و آزمایشگاهی در آب‌های این استان خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: مأموران دریابانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناوران توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، هزار و ۸۶۰ دستگاه بی‌سیم دستی به همراه لوازم جانبی و ۲ هزار و ۶۹۵ عدد لوازم پزشکی و آزمایشگاهی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲۱۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

خسروی خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط