جمعه 30 شهریور 1403 - 02:07

کد خبر 635227

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:32:26


ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد


تسنیم/ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت شد.

ابراهیم جانی‌نسب، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نوزدهم شهریور امسال، مجموعه همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد حسب وظیفه خود در حراست از انفال، برای اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف 16000 متر مربع از اراضی ملی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد حاضر شدند که حین اجرای حکم قلع و قمع، فردی از حاضرین در عرصه مذکور، به سمت یکی از جنگلبانان ما حمله ور شد و با پرتاب سنگ موجب مصدومیت جنگلبان شد.

وی افزود: جنگلبان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی اعزام و مشخص ش متاسفانه وی دچار شکستگی از ناحیه دنده کمر و همچنین آسیب دیدگی از قسمت آرنج و سر شده است که مراحل درمانی ایشان در حال انجام است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همان گونه که دادستان جدید مرکز استان، در روز معارفه اعلام کرده بود، حمایت قاطعانه در برخورد با متعرضین به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست انجام داد و با پیگیری و حمایت جدی موسویان دادستان مرکز استان، فرد ضارب دستگیر و با دستور شعبه 5 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تآمین به لحاظ عجز از تودیع تامین بازداشت شد.

جانی‌نسب ضمن تاکید بر چالش‌های فعالیت‌های حفاطت از عرصه‌های طبیعی افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری و حمایت قاطعانه دستگاه قضا، حفاطت از طبیعت را بهترین شکل ممکن انجام دهیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط