جمعه 30 شهریور 1403 - 02:15

کد خبر 635287

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:14:28


فصل ششم Call of Duty Modern Warfare 3 رونمایی شد


زومجی/ اکتیویژن در جدیدترین اخبار خود همزمان با انتشار تریلری از محتوای فصل ششم بازی Call of Duty Modern Warfare 3 رونمایی کرد.
 
شرکت اکتیویژن همزمان با انتشار تریلری از فصل ۶ بازی Call of Duty Modern Warfare 3 رونمایی کرد.

محتوای The Haunting در فصل ششم به بازی بازمی‌گردد؛ فضایی ترسناک که میزبان نقشه‌ جدید Drive Thru و حالت متفاوت نقشه Mad Cow در بخش چندنفره بازی خواهد بود. بخش وارزون بازی نیز بازیکن‌ها را به نقشه‌های وحشتناک Hellspawn و Vondel Night دعوت می‌کند. پلیرها در فصل ششم بخش زامبی نیز می‌توانند همزمان با Rift Runهای رایگان و احیای دوبرابری Schematicها به از بین بردن موج‌های زامبی‌ها بپردازند.

رویداد Trick ’r Treat: Candy Hunt نیز جایزه‌های زیادی را در ازای شکلات‌های دریافتی بازیکن‌ها در نظر دارد. این فصل میزبان شخصیت‌های معروف ژانر وحشت مانند Michael Myers، دریل دیکسون از سریال The Walking Dead، سم از Trick ’r Treat، والریا و ماکاروف نفرین‌شده از Smile 2 و دلقک از Terrifier خواهد بود.
 
این به‌روزرسانی ویژگی‌های متنوعی را به بخش‌های مختلف بازی اضافه می‌کند. در بخش چند‌نفره نقشه‌های خونین در انتظار بازیکن‌ها هستند. نقشه‌های Drive Thru و Mad Cow به‌همراه ظاهرهای متفاوت از نقشه Shipment در این فصل به بازی اضافه خواهند شد؛ همچنین حالت‌های ترسناک با تغییر مود Infected و بازگشت Hordepoint پلیرها را در مقابل وحشت‌های متفاوت قرار می‌دهند. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از ابراسلحه‌های متفاوت در حالت Arcade تغییرات Mutation را تجربه کنند.

بخش زامبی نیز Rift Runهای رایگان بدون نیزا به پرداخت Sigil را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. گیمرها با زنده ماندن Schematicهای قدرتمند و جوایز متنوعی را دریافت خواهد کرد. احیای دوبرابری Schematics در طول این فصل به‌ بازیکن‌‌ها اجازه می‌دهد تا به‌سرعت برای استفاده از آن‌ها آماده شوند.

در بخش وارزون مسیرهای وحشتناک بازیکن‌‌ها را احاطه خواهد کرد. مسیرهایی پر از شاخک‌ها در Rebirth Island نقشه Hellspawn که محیطی دلهره‌آور را تداعی خواهد کرد. همچنین همزمان با بازگشت Zombie Royale بازیکن‌ها در Purgatory باید با زامبی‌ها دست‌وپنجه نرم کنند.

وارزون موبایل نیز میزبان فصلی یک‌پارچه خواهد بود. تجربه این بتل رویال محتوای فصلی یکسانی با فصل ششم بازی را به‌همراه خواهد داشت. نقشه جدید Hardhat در بخش چندنفره نیز فضایی پر از لوله‌های بتنی و محیط ساخت‌وساز را برای مبارزه در اختیار پلیرها قرار می‌دهد. بازیکن‌ها با تجربه رویدادهای مختلف می‌‌توانند جوایز متنوعی را در زامبی رویال و رویدادهای هفتگی دریافت کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط