جمعه 30 شهریور 1403 - 02:51

کد خبر 635292

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:25:06


زلاتان عامل به تاخیر افتادن تمرینات میلان!


ورزش 3/به دلیل طولانی شدن صحبت‌های زلاتان ابراهیموویچ با بازیکنان میلان در رختکن، تمرین این تیم با تاخیر یک ساعته آغاز شد.زلاتان عامل به تاخیر افتادن تمرینات میلان!

 میلان با هدایت پائولو فونسکا در بحرانی‌ترین روزهای خود قرار گرفته و حالا این مربی پرتغالی تنها یک بازی فرصت دارد تا از اخراج زودهنگام در میلان موقتا فرار کند و از شانس بدش باید در این بازی سرنوشت به مصاف اینتر در دربی شهر میلان برود.

خبر جالبی که از تمرین امروز روسونری توسط گاتزتا دلو اسپورت منتشر شد، تاخیر یک ساعته شروع تمرینات میلان به دلیل حضور زلاتان ابراهیموویچ در رختکن تیم برای صحبت با بازیکنان این تیم بود.

طبق گزارش این رسانه، تمرین امروز میلان قرار بود از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی در کمپ تمرینی این تیم آغاز شود اما زلاتان راس ساعت یازده در شهر میلان حضور یافت و بلافاصه به محل تمرین و رختکن روسونری رفت تا با بازیکنان تیم ملاقاتی داشته باشد.

مشاور ارشد میلان بعد از حضور در رختکن به مدت یک ساعت با بازیکنان این تیم صحبت کرده و بعد از آن بازیکنان راهی زمین شدند تا تمرین این تیم راس ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شود.

این در حالیست که گفته می‌شود ابراهیموویچ یکی از مخالفان سرسخت فونسکا است و حتی با مربیانی همچون ادین ترزیچ و توماس توخل نیز برای حضور در میلان صحبت کرده است. هر چه که هست یکشنبه روز سرنوشت‌سازی برای میلان و هوادارانش خواهد بود و سرانجام تکلیف نیمکت این تیم برای ادامه فصل مشخص خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط