جمعه 30 شهریور 1403 - 02:37

کد خبر 635300

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 23:31:00


بازی Star Wars Outlaws کمتر از یک میلیون نسخه فروش کرده است


زومجی/ آمار تخمینی از میزان فروش بازی Star Wars Outlaws در زمان عرضه چشمگیر نبوده است.
 
باتوجه‌به بازی‌های بزرگی که در ماه سپتامبر عرضه شدند و بسیاری از توجهات را به خود اختصاص داده‌اند، ممکن است به سادگی فراموش کنیم که تنها کمتر از سه هفته از عرضه بازی Star Wars Outlaws گذشته است. این بازی به‌عنوان یکی از آثار بزرگ و AAA یوبیسافت در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شد و ناشر فرانسوی تبلیغات گسترده و پرهزینه‌ای برای آن داشت. بااین‌حال بازی جنگ ستارگان یوبیسافت موفق نشد از منتقدان امتیازهای بالایی بگیرد و در ادامه گزارش‌ها ادعا کردند در زمینه فروش هم عملکرد درخشانی نداشته است.

حال پیرس هاردینگ-رولز از رسانه Ampere Analysis تخمین زده است فروش بازی Star Wars Outlaws روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس حدود ۸۰۰ هزار نسخه بوده است. این تحلیل‌گر در ادامه خاطرنشان کرد این عدد تخمینی، فروش بازی تا پایان آگست را شامل می‌شود. باید توجه داشت بازی در ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) عرضه شد و تنها خریداران نسخه‌های گلد و آلتیمیت سه روز زودتر به تجربه آن دسترسی پیدا کردند. همچنین می‌توان احتمال داد با در نظر گرفتن آمار فروش بازی روی کامپیوتر، Star Wars Outlaws در کمتر از یک هفته به فروش یک میلیون واحدی رسیده باشد.

بااین‌وجود گزارش‌ها نشان می‌دهند فروش فیزیکی زمان عرضه این بازی در بریتانیا تا حدودی ضعیف بوده و تنها تا نیمی از فروش Assassin’s Creed Mirage در شرایط مشابه رسیده است. در‌نهایت این عملکرد ضعیف بازی Star Wars Outlaws باعث افت چشمگیر سهام یوبیسافت شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در آینده فروش این بازی سرعت بیشتری خواهد گرفت یا نه.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط