جمعه 30 شهریور 1403 - 07:37

کد خبر 635360

جمعه 30 شهریور 1403 - 01:58:40


گریزمان: این تازه اول راه ما در لیگ قهرمانان است!


ورزش 3/گریزمان، بهترین بازیکن دیدار اتلتیکو مادرید و لایپزیش اعتقاد دارد هنوز اول راه هستند و کار سختی در ادامه مسابقات در پیش دارند.گریزمان: این تازه اول راه ما در لیگ قهرمانان است!

 اتلتیکو مادرید یکی بازی نزدیک مقابل میهمانش لایپزیش با گل دقیقه پایانی خوسه ماریا خیمنز به برتری ۲-۱ رسید و سه امتیاز ارزشمندی را در ادامه روزهای خوبش در این فصل بدست آورد.

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی روخی بلانکو با ثبت یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین در پایان بازی معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد. گریزمان در خصوص بازی گفت:" تیم مان در مسیر درستی قرار دارد.

این تازه اول راه بود و هنوز بازی های زیادی در این تورنمنت باقی مانده است. ما تا آخرین لحظه برای کسب سه امتیاز جنگیدیم و این با ارزش است. می‌دانستیم که از دست دادن توپ در میانه زمین می‌تواند مساوی با دریافت گل باشد و این همان اتفاقی بود که در دقیقه چهارم بازی رخ داد.

در نهایت با حفظ آرامش توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم و در نهایت به سه امتیاز برسیم. به هواداران مان بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم. مثل همیشه عالی بودند و به بهترین نحو از ما حمایت کردند."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط