جمعه 30 شهریور 1403 - 13:05

کد خبر 635378

جمعه 30 شهریور 1403 - 08:25:03


ساکت همیشه مایه دردسر استقلال!


ورزش 3/استقلال بعد از باخت خارج خانه‌ مقابل استقلال خوزستان، احتیاج زیادی به سه امتیاز مسابقه امروز دارد.
تاکنون پنج بار در ورزشگاه وطنی برابر نساجی قرار گرفته که ماحصل آن برای آبی پوشان دو برد و سه تساوی بوده است. استقلال در سال‌های اخیر بازی‌های خوبی مقابل این تیم شمالی انجام داده اما خاطره‌ی هفته ۲۸ام فصل گذشته هیچ‌وقت از ذهن طرفداران استقلال پاک نخواهد شد.
استقلال فصل گذشته یکی از بدترین بازی‌هایش را سه هفته مانده به پایان لیگ مقابل نساجی انجام داد؛ با انجام یک بازی بی‌خطر نتوانست در کورس قهرمانی سه امتیاز را کسب کند و سرنوشت قهرمانی را از دستان خودش خارج کرد. 
حال نکونام که خودش سابقه‌ی سرمربیگری در نساجی را دارد، جمعه به قائمشهر برمی‌گردد تا این‌بار با قاطعیت از ساکت الهامی انتقام بگیرد. 
الهامی که به نوعی گربه سیاه استقلال است تا کنون توانسته در مواقع حساس جلوی استقلال را بگیرد. او در فصل قهرمانی بدون باخت مجیدی، استقلال را در ضربات پنالتی جام حذفی کنار زد. همچنین او زمانی که سرمربیگری تراکتور را برعهده داشت، در فینال جام حذفی استقلال را مغلوب کرد.
در مسابقات رودرروی میان این دو مربی مهمترین پیروزی نکونام به مسابقه هفته آخر سال حضور ساکت در تراکتور برمی‌گردد که سرمربی وقت فولاد با پیروزی مقابل تراکتور سهمیه آسیایی گرفت و شادی عجیبی را در ورزشگاه فولاد آرنا به نمایش گذاشت.
*ساکت الهامی و جواد نکونام در دوران سرمربیگری تاکنون 9بار با هم روبه‌رو شده‌اند که 2 برد سهم الهامی بوده، 3دیدار با نتیجه تساوی و 3برد هم سهم نکونام بوده است .
* الهامی در دوران سرمربیگری تاکنون 10بار با استقلال روبه‌رو شده که 1برد، 5تساوی و 4باخت ماحصل جدال‌هایش با استقلال بوده و در این زمینه هم توانست آبی‌ها را متوقف کند تا پرتکرارترین نتیجه‌ای که مقابل استقلال کسب کرده تساوی باشد.
* نکونام در دوران سرمربیگری تاکنون 8بار با نساجی مازندران روبه‌رو شده که 4برد، 2تساوی و 3باخت ماحصل جدال‌هایش بوده و در این مسابقه یک تساوی دیگر به آمار این مربی مقابل نساجی ادامه‌دار شد و این تلخ‌ترین مساوی او مقابل تیم سابقش بود!


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط