جمعه 30 شهریور 1403 - 15:06

کد خبر 635479

جمعه 30 شهریور 1403 - 10:08:17


تیر انتقادها به سوی تراشتگن


ورزش 3/عملکرد نه چندان خوب مارک آندره تراشتگن در دیدار برابر موناکو باعث شده است که انتقادها از او افزایش پیدا کند.
بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی موناکو برابر این تیم قرار گرفت و با نتیجه ۱-۲ این بازی رو واگذار کرد تا نتواند به اولین پیروزی در این مسابقات دست پیدا کند.
این شکست در حالی برای بارسلونا رقم خورد که هواداران این تیم امیدوار بودند روند درخشانی که بارسا در رقابت‌های لالیگا در پیش گرفته بود، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه پیدا کند اما شرایط در زمین موناکو به شکل کاملا متفاوتی برای آنها پیش رفت.
اشتباه مرگبار تراشتگن باعث شد که اریک گارسیا چاره دیگری جز خطا برای ممانعت از باز شدن دروازه تیمش نداشته باشد و به همین دلیل داور او را در دقیقه دهم این بازی اخراج کرد تا بارسا مجبور شود ۸۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر با حریف رقابت کند.
عملکرد نه چندان خوب این دروازه‌بان آلمانی در این بازی باعث شده است که انتقادهای بسیاری از او از سوی هواداران بارسلونا و همچنین کارشناسان و رسانه‌های اسپانیایی مطرح شود و بسیاری او را مقصر اصلی این شکست معرفی کنند.
آلفردو مارتینز، خبرنگار اوندا سرو، پس از پایان این بازی گفت:" کاری که تراشتگن با تلاش برای مقصر شمردن هم تیمی‌هایش در زمین سعی در انجامش داشت بسیار بدتر از اشتباهی بود که انجام داد و نباید این حرکت او را فراموش کرد."
یکی از خبرنگاران روزنامه اسپورت هم با اشاره به اشتباه مهلک این دروازه‌بان اضافه کرد:" لزومی نداشت که چنین پاسی ارسال کند. او دو گزینه دیگر برای ارسال پاس داشت اما اریک گارسیا را انتخاب کرد. تراشتگن در این بازی چند مهار خوب داشت اما این حجم اشتباهش را توجیه نمی‌کند. او روی گل‌هایی که دریافت کرد ایستاد و ورود توپ به دروازه را تماشا کرد."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط