جمعه 30 شهریور 1403 - 15:09

کد خبر 635644

جمعه 30 شهریور 1403 - 13:04:16


درخشش اسکواش‌بازان یزد در مسابقات بین‌المللی با ۷ مدال


تسنیم/ ورزشکاران یزد با عملکردی درخشان در مسابقات بین‌المللی اسکواش ایران جونیور، موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ شدند و این موفقیت، بار دیگر توانایی‌های چشمگیر یزد در عرصه ورزش اسکواش، هم به لحاظ زیرساختی و هم به لحاظ پرورش قهرمانان ورزشی، را به نمایش گذاشتند.

مسابقات بین‌المللی اسکواش ایران جونیور، از 26 تا 29 شهریور ماه، در سالن اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و در این رقابت‌ها، اسکواش‌بازان یزد با نمایشی فوق‌العاده، موفق به کسب 7 مدال شدند و بار دیگر برتری این استان در رشته اسکواش را به رخ کشیدند.

در بخش پسران، یوسف قرشی و امیررضا الوانساز با پشت سر گذاشتن رقبای خود در رده‌های سنی کمتر از 15 و 13 سال، توانستند عناوین قهرمانی را به دست آورند. 

علی عزیزی هم در رده سنی کمتر از 17 سال با عملکردی درخور توجه، به مقام سوم رسید و در رده سنی کمتر از 19 سال، سید مبین سیدان توانست با شایستگی به مدال نقره دست پیدا کند.

در بخش دختران نیز، نازنین تقی‌نژاد در رده سنی کمتر از 19 سال موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و ترنم کارگر و آیلین بابایی هم در رده‌های سنی کمتر از 13 و 17 سال، بر سکوی سوم ایستادند.

استان یزد با دارا بودن زیرساخت‌های قدرتمند در زمینه ورزش اسکواش و بهره‌مندی از بازیکنان مستعد، توانسته است به یکی از قطب‌های اصلی این رشته در ایران تبدیل شود. 

حضور موفق اسکواش‌بازان یزدی در مسابقات متعدد، از جمله رقابت‌های مرداد امسال در تبریز، ارومیه و اصفهان که منجر به کسب مدال‌های متعدد و رنگارنگ شد، نشانگر این توانمندی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط