جمعه 30 شهریور 1403 - 18:15

کد خبر 635662

جمعه 30 شهریور 1403 - 13:18:23


فروشگاه معروف اپل در نیویورک عرضه آیفون ۱۶ را به روشی خاص جشن گرفت


زومیت/ فروشگاه معروف اپل رنگ مکعب نمادین خود را با اپل اینتلیجنس هماهنگ کرد.
 
پس‌از آغاز پیش خرید گوشی آیفون در هفته‌ی گذشته، آیفون‌های جدید در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، به فروشگاه‌ها رسیدند. به مناسبت این رونمایی، اپل فروشگاه نمادین خود در خیابان پنجم نیویورک را به رنگ‌های هوش اپل تزیین کرده است.

مشتریانی که پنجشنبه شب به فروشگاه اپل خیابان پنجم رفته بودند تا در صبح روز جمعه آیفون ۱۶ را خریداری کنند، متوجه شدند که اپل نورهای ویژه‌ای روی مکعب نمادین فروشگاه نصب کرده است. این مکعب با رنگ‌های مشابه رابط کاربری جدید سیری که توسط هوش اپل پشتیبانی می‌شود، درخشان شده بود.

علاوه‌بر نورها، روی مکعب برچسب‌هایی با عبارت‌های آیفون ۱۶ و سلام اپل اینتلیجنس وجود دارد. این اولین‌باری نیست که اپل در فروشگاه معروف خود به روش خاصی برای عرضه‌ی محصول جدید جشن می‌گیرد. در ابتدای سال جاری، این فروشگاه هدست ویژن پرو غول‌پیکری را روی مکعب قرار داد تا آغاز فروش هدست واقعیت مجازی خود را تبلیغ کند.

با وجود تمام کمپین‌های بازاریابی آیفون ۱۶ که بر ویژگی‌های هوش اپل مانند سیری پیشرفته‌تر، Genmoji، خلاصه‌سازی پیام‌ها و ویرایش تصاویر تأکید دارند، این ویژگی‌ها تا زمان انتشار iOS 18.1 دردسترس نخواهند بود.

هوش مصنوعی اپل ابتدا به زبان انگلیسی آمریکایی دردسترس خواهد بود. این شرکت در ادامه‌ی سال جاری با انتشار iOS 18.2 پشتیبانی از سایر لهجه‌های انگلیسی را اضافه خواهد کرد و زبان‌های بیشتر مانند چینی، فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی سال آینده به آن اضافه خواهند شد.

شروع قیمت گوشی سری آیفون ۱۶، از ۷۹۹ دلار برای کانفیگ پایه خواهد بود درحالی‌که قیمت آیفون ۱۶ پرو از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط