جمعه 30 شهریور 1403 - 16:22

کد خبر 635676

جمعه 30 شهریور 1403 - 13:25:59


پیام خداحافظی حسینی از نساجی


ورزش 3/مدافع فصل گذشته نساجی در پیامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
سیدمحمداحسان حسینی که سال خوبی همراه با نساجی مازندران داشت و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و حتی در شروع لیگ برتر هم دو بازی انجام داد، دو روز قبل قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد و راهی خیبر خرم‌آباد شد.
احسان حسینی که تجربه بازی در پدیده مشهد، پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم دارد، در حالی از نساجی مازندران جدا شده که این تیم امروز به مصاف استقلال می‌رود.
این مدافع چپ‌پا و 25 ساله در پیامی برای هواداران نساجی نوشته است:
«یک سال حضور در کنار مردم عزیز قائم‌شهر و مازندران بهترین لحظات را برای من رقم زد؛ لحظاتی که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و همیشه در ذهنم می‌ماند که در سخت‌ترین شرایط، آنها حمایت کردند.
سال گذشته که پیشنهاد نساجی به دستم رسید، با بخشش مطالباتم و پرداخت رضایت‌نامه که مبلغ نسبتا قابل توجهی نسبت به قراردادم بود، با افتخار به جمع ببرهای مازندران آمدم و مهم‌ترین اتفاق هم با زدن اولین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا برای من رقم خورد. در کنار آن، روندی که تیم در پیش گرفت، موجب شد تا خاطرات شیرین در پایان فصل بر جای بماند.
از حمایت‌های ویژه مهندس حدادیان مالک محترم باشگاه، کادر مدریتی و… تشکر می‌کنم و ممنون زحمات همه مربیان عزیزم هستم.
هیچ‌وقت تشویق‌ها و حمایت‌هایی که شما هواداران پرشور نساجی نسبت به من داشتید را فراموش نمی‌کنم ولی متاسفم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که از جمع شما رفتم.
با آرزوی موفقیت برای تیم ریشه‌دار نساجی.»


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط