جمعه 30 شهریور 1403 - 20:53

کد خبر 635842

جمعه 30 شهریور 1403 - 16:56:03


نسخه محدود ۳۰ سالگی پلی استیشن ۵ سونی رسما معرفی شد


ترنجی/ سونی امسال ۳۰مین سالگرد برند پلی‌استیشن خود را جشن می‌گیرد و با تعداد محدودی از نسخه خاص این کنسول و لوازم جانبی، این اتفاق را گرامی می‌دارد. در همین راستا نسخه محدود ۳۰ سالگی پلی استیشن ۵ سونی رسما معرفی شده است.

نسخه محدود ۳۰ سالگی پلی استیشن ۵ سونی
بخشی از این نسخه محدود شامل موارد زیر می‌شود:

۱- نسخه دیجیتال پلی استیشن 5
۲- پلی استیشن 5 پرو جدید
۳- دسته‌های DualSense
۴- دسته DualSense Edge
۵- پلی استیشن پورتال

همه این محصولات به رنگ خاکستری عرضه می‌شوند که که یادآور مدل اصلی پلی استیشن یا همان پلی استیشن ۱ است. این کنسول در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۷۳ (یا 3 دسامبر 1994) عرضه شده بود.

کنسول های این طرح محدود دارای پنل بیرونی خاکستری روشن‌تر و بدنه داخلی خاکستری تیره با لوگوی اصلی چهار رنگ پلی استیشن در کناره هستند. همچنین یک لوگوی ویژه 30 سالگی روی قاب پشت وجود دارد و به عنوان یک الگوی تکراری ظریف در سمت داخلی پنل بیرونی نقش بسته است.

هم PS5 دیجیتال و هم PS5 Pro، لوازم جانبی با رنگ مشابه دارند. کنترلر استاندارد DualSense همچنین دارای طرح رنگ خاکستری، لوگوی چهار رنگ پلی استیشن و بافت آرم 30 سالگی است.

یک کابل USB-C مخصوص همراه آن وجود دارد که دارای یک نقطه اتصال ضخیم بوده و شبیه کابل قدیمی دسته پلی استیشن است. پایه نیز با رنگ دستگاه مطابقت دارد.

سونی همچنین کابل‌های لاستیکی را به شکل نمادهای پلی‌استیشن، برچسب پلی‌استیشن، گیره کاغذ پلی‌استیشن، و پوستر پلی‌استیشن نسخه محدود در یکی از ۳۰ طرح ممکن گنجانده است. از آنجایی که هر دو کنسول دیجیتالی هستند، در صورتی که بخواهید یکی را بخرید، یک پوشش همرنگ هم برای درایو دیسک اختیاری دارند.

در نهایت، پورتال پلی استیشن با رنگ و لوگوهای خاصی که گفتیم همراه است.

تمامی دستگاه ها در بسته بندی های ویژه با طراحی مشابه پلی استیشن اصلی عرضه خواهند شد.


سونی این کنسول ها را به صورت باندل می فروشد. باندل PS5 Pro شامل کنسولی با کنترلر DualSense و DualSense Pro، ایستگاه شارژ DualSense و لوازم جانبی ذکر شده است. این دستگاه در تعداد محدود 12300 عددی در دسترس خواهد بود و شماره هر دستگاه روی آن چاپ می‌شود.

بسته PS5 شامل نسخه دیجیتالی کنسول به همراه یک کنترلر DualSense با طراحی مشابه و لوازم جانبی ذکر شده است.

البته PlayStation Portal Limited Edition به صورت جداگانه فروخته می شود. همچنین می‌توانید نسخه Limited Edition DualSense Edge را بخرید که با یک قاب مشابه همراه است و دسته DualSense استاندارد.

نظر شما درباره این نسخه خاص پلی استیشن ۵ چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط