شنبه 31 شهریور 1403 - 13:11

کد خبر 636173

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:06:43


اختلاف فاحش تقویم بازی‌های بارسلونا و رئال مادرید!


ورزش 3/اختلاف جالب توجهی میان تعداد بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا در صورت فینالیست شدن در تمام رقابت‌ها در فصل جاری وجود دارد.
در راستای ماجراهای اعتصاب بازیکنان در واکنش به شلوغی تقویم مسابقات در فصل جاری، نکته جالب توجهی میان اختلاف بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ وجود دارد و آن‌ هم تعداد مسابقات بیشتر رئال مادرید نسبت به بارسلونا است.
طبق گزارش اسپورت، اگر بارسلونا در این فصل علاوه بر ۳۸ بازی لالیگایی، به تمام فینال‌ها از جمله جام حذفی، سوپرجام اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا برسد، فصل را با انجام ۶۳ بازی به پایان می‌رساند. این یعنی بارسلونا از تاریخ ۱۷ آگوست که اولین بازی بارسلونا در لالیگا انجام شد تا فینال احتمال لیگ قهرمانان که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۵ برگزار می‌شود به میدان می‌رود.

در خصوص رئال مادرید اما تفاوت فاحشی در این خصوص وجود دارد. تیم کارلو آنچلوتی اگر به تمام فینال‌های این فصل برسد، ۷۲ بازی با احتساب سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه‌های جهان این فصل و همچنین جام باشگاه‌های جهان فصل آینده که با فرمت جدید و بازی‌های بیشتری برگزار خواهد شد به میدان می‌رود.

در این صورت رئال مادرید که فصل را با بازی ۱۴ آگوست مقابل آتالانتا در مسابقه سوپر کاپ آغاز کرد، در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۵ و بازی در فینال جام باشگاه‌های جهان فصل آینده مسابقاتش را به اتمام می‌رساند.

برنامه بازی‌های بارسلونا در صورت فینالیست شدن در تمام رقابت‌ها :

لالیگا: ۳۸ بازی
لیگ قهرمانان اروپا: ۱۷ بازی
سوپرجام اسپانیا: ۲ بازی
جام حذفی: ۶ بازی
نکته: بارسلونا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان در فصل آینده را کسب نکرده است.

برنامه بازی‌های رئال مادرید در صورت فینالیست شدن در تمام رقابت‌ها :

لالیگا: ۳۸ بازی
لیگ قهرمانان اروپا: ۱۷ بازی
سوپرجام اسپانیا: ۲ بازی
سوپرجام اروپا: ۱ بازی
جام حذفی: ۶ بازی
جام باشگاه‌های جهان این فصل: ۱ بازی (فینال)
جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵: ۷ بازی


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط