شنبه 31 شهریور 1403 - 14:58

کد خبر 636462

شنبه 31 شهریور 1403 - 13:02:52


پیام مدافع ایتالیایی به آرتتا: آماده بازی هستم


ورزش 3/ریکاردو کالافیوری می‌گوید برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال کاملا آماده و سرحال است.
کالافیوری پس از عملکرد درخشانش در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ با پیشنهادهای متعددی از سوی باشگاه‌های اروپایی روبرو شد و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت بدهد و راهی لیگ برتر انگلیس شود تا تجربه بازی در این مسابقات را به دست آرود.
اما این بازیکن در زمان حضورش در اردوی تیم ملی ایتالیا و در جریان دیدار برابر فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بر اثر یک اتفاق دچار مصدومیت شد و مجبور شد که مدتی را در لندن صرف درمان مصدومیتش کند و حالا آماده شروعی درخشان و با نشاط با آرسنال است.

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «این چالشی بزرگ است، اما من می‌دانستم که قدم به کجا گذاشته‌ام و با تمام توان آماده نشان دادن کیفیتم در این تیم هستم. مهارت‌های من در اختیار این تیم خواهد بود و من از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. می‌دانم که توانایی بیشتری دارم و تردیدی در این باره نیست.
رقابت در این تیم بسیار خوب است چون باعث می‌شود که همه در تمرینات بهتر عمل کنند و عملکرد بهتری در بازی‌ها هم داشته باشند. من پیش از این نشان داده بودم که به خوبی در این تیم جا افتاده و با همه چیز سازگار شده‌ام. رفتار همه در این تیم با من فوق‌العاده بوده و حالا زمان بازی کردن رسیده است.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط