شنبه 31 شهریور 1403 - 12:01

کد خبر 636221

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:36:08


بازی تاریخی در لیگ یک؛ عجب جشن تولدی!


ورزش 3/در آغاز هفته پنجم لیگ ۱، تیم نیس که به مناسبت ۱۲۰ سالگی باشگاه جشن گرفته بود، یک برد تاریخی برابر تیم سنت‌اتین به دست آورد و با نتیجه ۸-۰ به پیروزی رسید.
این دیدار برای یک طرف جشن و برای طرف دیگر یک شکست بی‌سابقه بود. بازی نیس و سنت‌اتین در آغاز هفته پنجم به سرعت به سمت نتیجه‌ای غیرقابل‌باور پیش رفت. تیم نیس به مناسبت ۱۲۰ سالگی باشگاه خود این بازی را انتخاب کرده بود و جشن به طور کامل برگزار شد، اگرچه تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور نداشتند. باران گل‌ها که به دروازه گوته لارسنور نازل شد، وحشتناک و شدید بود و بیشتر گل‌ها بین دقیقه ۴ تا ۳۹ در نیمه اول به ثمر رسیدند.

بازیکنان تیم سنت‌اتین که قبل از بازی در انتهای جدول بودند، به دنبال کسب امتیاز در ورزشگاه آلینز ریویرا آمده بودند، نه دریافت گل. اما تنها چیزی که به دست آوردند، تعداد زیادی گل بود! از همان ابتدای بازی نیس به شدت حمله کرد و در دقیقه ۴ به گل رسید. نیس در دقایق ۷، ۲۴ و ۲۶ هم سه گل دیگر به ثمر رساند و به نوعی تکلیف بازی را مشخص کرد.
سرمربی تیم سنت‌اتین درحالی‌که بازی ۴-۰ بود با انجام سه تعویض در دقیقه ۳۵ تلاش کرد تا تاکتیک خود را تغییر دهد، اما کارش نتیجه‌ای نداشت و نیس تا پایان نیمه دو گل دیگر هم به ثمر رساند.
در بین دو نیمه هواداران سنت‌اتین تصمیم گرفتند که ورزشگاه را ترک کنند و وضعیت به حدی رسید که جز تعداد بسیار کمی، هیچ هواداری از سنت‌اتین در استادیوم حضور نداشت. شکست در نیمه دوم سنگین‌تر هم شد و نیس توانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند و مجموعا به پیروزی ۸-۰ برسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط