شنبه 31 شهریور 1403 - 13:18

کد خبر 636293

شنبه 31 شهریور 1403 - 10:44:48


پیام فلیک به بازیکنان بارسا: شکست را فراموش کنید


ورزش 3/هانسی فلیک با وجود شکست برابر موناکو از عملکرد بازیکنانش راضی است.
بارسلونا هفته گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که با فرمت جدید در حال برگزاری است در خانه موناکو روبروی این تیم به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد تا کارش برای ادامه این مسیر در اروپا سخت شده باشد.
این اولین شکستی بود که هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بارسلونا تجربه می‌کرد و با وجود این که تیم او پیش از این در همه دیدارهای رسمی که در رقابت‌های لالیگا تحت هدایتش انجام داده، به پیروزی رسیده بود، اما با همین یک شکست انتقادهای جدی از سوی هواداران و رسانه‌های اسپانیایی علیه او مطرح شد.

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره تصمیمات اشتباه این مربی آلمانی و همچنین عملکرد ضعیف مارک آندره تراشتگن به گوش می‌رسید، اما روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که سرمربی بارسلونا از شرایط تیمش و حتی عملکرد بازیکنانش در بازی با موناکو که با شکست آنها همراه بود هم راضی است.
فلیک روز گذشته در تمرینات بارسلونا به بازیکنانش گفته است که آنها عملکرد خوبی در دیدار برابر موناکو داشته‌اند و باید این شکست را فراموش کنند. او بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی است تا بتواند جو منفی به وجود آمده در اطراف تیمش را از بین ببرد و به هواداران ثابت کند که این تیم شایستگی حمایت و درخشش در میدان را دارد.
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط