شنبه 31 شهریور 1403 - 15:05

کد خبر 636475

شنبه 31 شهریور 1403 - 13:11:42


ساخت «گلادیاتور ۳» با الهام از «پدرخوانده»


ایسنا/ ریدلی اسکات از ساخت قسمت سوم فیلم «گلادیاتور» با الهام از فیلم محبوب «پدرخوانده ۲» خبر داد.

برای ریدلی اسکات ۲۰ سال طول کشید تا با فیلم «گلادیاتور ۲» به کولوسئوم روم بازگردد، اما او از پیش در حال برنامه‌ریزی برای سومین سفر خود به روم باستان است.

اسکات در پاسخ به سوالی درباره پروژه بالقوه بعدی این فیلمساز ۸۶ ساله به هالیوود ریپورتر گفت: «ترجیح می‌دهم وارد قسمت سوم گلادیاتور  شوم. از قبل یک ایده وجود دارد و برای داستان بعدی خود از قسمت دومِ فیلم محبوب «پدرخوانده» الهام گرفته شده است.  

اخبار ساخت فیلم «گلادیاتور ۳» اولین بار پس از انتشار نظرات مشابه اسکات توسط نشریه فرانسوی «Premiere» منتشر شد.

قیمت دوم فیلم «گلادیاتور» قرار است از ۲۲ نوامبر اکران شود؛ ۲۰ سال پس از فیلم اصلی «گلادیاتور» که برنده ۵ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. پل مسکال، پدرو پاسکال، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین و کانی نیلسن در فیلم جدید گلادیاتور بازی می‌کنند.

در قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور»، «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد که در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است. شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و قسمت دوم با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می‌شود که به شدت تحت‌تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.   

اسکات یکی از پرکارترین کارگردانانی است که در هالیوود کار می‌کند، فیلمسازی که گاه دو فیلم را در یک سال اکران می‌کند. فیلم بعدی او قرار است یک اثر بیوگرافی از گروه موسیقی «Bee Gees» در پارامونت باشد که جان لوگان، نویسنده گلادیاتور و جو پنهال به عنوان نویسنده را همراه خود دارد و پیش‌بینی می‌شود سال آینده در لندن و میامی تولید شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط