شنبه 31 شهریور 1403 - 13:19

کد خبر 636295

شنبه 31 شهریور 1403 - 10:45:38


از کلاس زبان تا بدنسازی؛ انگیزه ستاره برزیلی رئال!


ورزش 3/اندریک مصمم است تا هر طور شده شایستگی‌هایش را در ترکیب رئال مادرید ثابت کند و برای این کار تلاش زیادی می‌کند.
اندریک پس از درخشش در فوتبال برزیل بالاخره توانست قراردادی را با رئال مادرید امضا کند و در تابستان امسال به صورت رسمی به فهرست تیم اول این باشگاه اضافه شد و تمریناتش را در کنار ستاره‌های بزرگی مانند کیلیان امباپه، لوکا مودریچ، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور آغاز کرد.
مدیران این باشگاه و همچنین کارلو آنچلوتی از همان ابتدا امید زیادی به این بازیکن داشتند و او هم با رفتارهایش در تمرینات و روندی که در پیش گرفته نشان داده که آماده است تا تمام تلاشش را برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های رئال مادرید به کار بگیرد و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که این ستاره برزیلی به صورت منظم در کلاس‌هایی به زبان اسپانیایی شرکت می‌کند تا بتواند به خوبی به این زبان مسلط باشد و مشکلی برای برقراری ارتباط در مادرید نداشته باشد. او همچنین چند ساعت اضافه در روز مشغول بدنسازی است تا عضلاتش را قدرتمند کند و از مصدومیت دور باشد.

یکی از اتفاقات مهمی که توجه آنچلوتی را هم به خود جلب کرد این بود که او زودتر از موعد تعیین شده در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کرد و تصمیم گرفت تعطیلاتش را کوتاه کند تا نشان دهد که از همان ابتدا برای درخشش در این تیم آماده است. او می‌داند که تنها یک راه برای حضور در ترکیب دارد و آن هم گل زدن است و این چالش را به خوبی پذیرفته است.
در رئال مادرید هم همه اطمینان و باور دارند که اندریک یک بازیکن بسیار موثر و کلیدی خواهد بود و یکی از نکاتی که توجه آنها را به خود جلب کرده، ضرباتی است که به توپ می‌زند که به شکل قابل توجهی قدرتمند است و باعث شگفتی بسیاری در این تیم شده است.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط