شنبه 31 شهریور 1403 - 21:31

کد خبر 636693

شنبه 31 شهریور 1403 - 17:08:59


وستهم 0-3 چلسی؛ نیکلاس جکسون، چه بازیکنی!


ورزش 3/ چلسی که از 4 بازی اول خود در لیگ برتر 7 امتیاز داشت و در رده هشتم بود، امروز به زمین وستهم بحران زده رفت. تیم تخت هدایت لوپتگی که خریدهای خوبی در انتقالات داشت، با تنها 4 امتیاز در رده 14 بود و اصلا حال و روز خوبی نداشت.
این بازی یکی از دربی های پرتعداد لندن است و اهمیت خاص خود را داشت.

چلسی کار را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4 نیز به گل رسید. زننده گل نیکلاس جکسون بود. او در کناره های زمین پاسی از جیدون سانچو گرفت و با سرعت خودش را به محوطه جریمه رساند و با گلر تک به تک شد. یک ضربه بغل پای زیبا و گل اول برای چلسی.

شش دقیقه بعد کول پالمر می توانست روی پاس جکسون چلسی را دو گله کند اما ستاره جوان چلسی قدر این موقعیت خود را ندانست و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 18 گل دوم چلسی به ثمر رسید و زننده این گل هم جکسون بود. روی یک حرکت تیمی تماشایی مویزس کایسدو با یک پاس عمقی برای جکسون او را با آرئولا، دروازه بان وستهم، تک به تک کرد. جکسون این بار با بیرون پا دروازه را هدف گرفت و گل دوم نیز به ثبت رسید.
در دقیقه 31 خطا روی سامرویل مشکوک به پنالتی بود و وستهمی ها منتظر تایید VAR ماندند اما در نهایت پنالتی اعلام نشد.

دو دقیقه بعد وستهم توسط کودوس به گل رسید اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل به درستی مردود اعلام شد.
در ادامه نیمه اول وستهم تلاش هایی برای کم کردن فاصله داشت ولی به گل نرسید و آبی ها با همان دو گل برنده به رختکن رفتند.

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که چلسی حساب کار را 3-0 کرد.

روی یک ضدحمله جکسون تا بیرون محوطه جریمه پیشروی کرد و پالمر را در سمت چپ صاحب توپ کرد. ضربه پای چپ پالمر نیز دور از دستان گلر وارد دروازه وستهم شد تا چلسی بار خودش را خیلی زود ببندد.
چلسی که همچنان تیم برتر میدان بود در دقیقه 63 تا یکقدمی گل چهارم هم رفت ولی مادوکه در مصاف تک به تک با آرئولا موفق نبود و گلر فرانسوی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 75 بار دیگر هنرنمایی آرئولا مانع به گل رسیدن چلسی شد. او از چند قدمی توانست ضربه سر پرقدرت انکونکو را با یک واکنش عالی برگشت بدهد و این سوپرسیو اجازه سنگین‌تر شدن شکست وستهم را نداد.
در یک ربع پایانی بازی کمی از تب و تاب افتاد و حملات بی برنامه وستهم نیز ثمری نداشت تا چلسی این بازی را 0-3 ببرد و شرایطش در جدول را بهتر کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط