شنبه 31 شهریور 1403 - 19:10

کد خبر 636699

شنبه 31 شهریور 1403 - 17:14:58


فونسکا: اینجا هیچکس نگفته قرار است اخراج شوم


ورزش 3/ میلان که بعد از شکست از لیورپول اصلا حال و روز خوشی ندارد، فردا باید در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف اینتر در دربی دلامادونینا برود. گفته می‌شود در صورت شکست، فونسکا شغلش را از دست می‌دهد. میلان در سال‌های اخیر آمار خوبی برابر همشهری خود ندارد.
فونسکا در نشست خبری این بازی در مورد صحبت با زلاتان ابراهیموویچ گفت: 
«من همیشه نسبت به کارم از سوی مدیران باشگاه احساس اعتماد کرده‌ام. کنجکاوی‌ها زمانی که زلاتان به اینجا می‌آید را درک می‌کنم، اما در مورد آنچه که به یکدیگر می‌گوییم، صحبت نمی‌کنم. این صحبت‌ها همیشه مثبت است و البته اولین بار نبود که زلاتان به کمپ تمرینی می‌آمد.»
فونسکا در مورد آینده‌اش گفت: 
«من به این موضوع فکر نمی‌کنم. بازی مقابل اینتر را پیش رو داریم و من روی کارم و آماده شدن برای بازی فردا تمرکز کرده‌ام. آمادگی تیم و مسابقه فردا مهمتر از هر چیز دیگری هست.»
مشکل بازی میلان چیست؟ 
«من نمی‌خواهم بهانه بیاورم و فقط با کار و صحبت با بازیکنانم باید از این شرایط عبور کنیم. ما در مقاطعی از بازی خوب هستیم، اما تداوم نداریم. احساس می‌کنم تیم هر روز در حال رشد است. ما قطعاً نیاز به زمان داریم. من همچنان به کاری که انجام می‌دهم ایمان دارم.»
آیا در این هفته تمرین چیزی دیده‌اید که بتواند شما را به دربی امیدوار کند؟ 
«دوست داشتم این هفته نگرش و چهره مصمم بازیکنانم را به شما نشان دهم. آنها سه روز تمرینی فوق‌العاده داشتند و به همین دلیل به آینده ایمان دارم.»
به نظر می‌رسد این میلان ذهنیت و روح لازم را ندارد. چگونه اینتر را شکست خواهند داد؟ 
«با زدن یک گل بیشتر به آنها.»
بعد از بازی با لیورپول، پولیشیچ گفت که میلان توپ را در نیمه حریف نگه نمی‌دارد: 
«برابر لیورپول 50-50 مالکیت توپ بین ما و آنها وجود داشت. مطمئناً بازی خوبی انجام ندادیم و شایسته باخت بودیم. البته جلوی لیورپول خلق موقعیت کردن هرگز آسان نیست، اما در 4-5 موقعیت می‌توانستیم خطرناک باشیم. صلاح بازیکنی بود که کمترین بار توپ را لمس می‌کرد، اما وقتی توپ را در اختیار داشت، همیشه تصمیم درستی می‌گرفت و در واقع دو سانتر تعیین‌کننده داشت.»
آیا بازی خوب اینتر مقابل سیتی می‌تواند الهام‌بخش آنها باشد؟ 
«این یک سوال خوب است که من را وادار کنید در مورد اینتر خوب صحبت کنم، اما اکنون نمی‌خواهم این کار را انجام دهم.»
آیا از اخراج احتمالی، رابطه بی‌ثبات با ایبرا و تماس میلان با مربیان دیگر شنیده‌اید؟ 
«نه، و این حقیقت است. مهم نیست چون در غیر این صورت نمی‌توانم در آرامش کار کنم. آنچه در اینجا، در کنار افرادی که با آنها کار می‌کنم، احساس می‌کنم، مهم است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط