یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 00:50

کد خبر 636832

دوشنبه 02 مهر 1403 - 07:58:00


ویدیو گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی The First Berserker: Khazan منتشر شد


زومجی/ جدیدترین تریلر گیم‌پلی The First Berserker: Khazan چند مورد از سلاح‌ها و باس‌های بازی را به نمایش می‌گذارد.
 
شرکت نکسون و استودیوی نئوپل جزئیات و گیم‌پلی جدیدی از بازی The First Berserker: Khazan را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. اگرچه قبلا اطلاعات خوبی از این بازی منتشر شده بود، اما به‌لطف ویدیوی جدید، می‌توانیم چندین مورد از باس‌ها و سلاح‌های بازی را مشاهده کنیم.

مدیریت استقامت در The First Berserker: Khazan ضروری است و همین مسئله در مورد دشمنان هم صدق می‌کند. با خسته کردن حریف خود در نبرد می‌توانید آسیب بیشتری به آن وارد کنید. هر سلاح ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلا نیزه در حملات دوربرد مناسب‌تر است و می‌تواند با ضربات خود استقامت دشمنان را خیلی سریع کاهش دهد.

یک شمشیر بزرگ نیز وجود دارد که به اندازه نیزه سریع نیست؛ اما می‌توان از آن به‌عنوان سپر استفاده کرد. با پیشرفت در بازی و کشف آیتم‌های جدید می‌توانید مهارت‌ها و سبک مبارزه خود را ارتقا دهید. در انتهای تریلر نیز دو باس جدید با نام‌های Volbaino و Blade Phantom به نمایش گذاشته می‌شوند که هر کدام حملات بی‌رحمانه‌ای دارند.

بازی The First Berserker: Khazan در اوایل سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. دموی خصوصی آن نیز از ۱۱ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۰ الی ۲۹ مهر ۱۴۰۳) منتشر می‌شود و اینسایدرهای ایکس باکس می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا به موفقیت بازی The First Berserker: Khazan امید دارید؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط