یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 07:02

کد خبر 637022

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 04:10:51


حزب الله: پایگاه هوایی رامات را با دهها موشک هدف قرار دادیم


تسنیم/ حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها با شلیک دهها فروند پایگاه نیروی هوایی و فرودگاه رامات در اراضی اشغالی را با دهها موشک هدف قرار داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار و ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در پاسخ به تجاوزات مکرر اسرائیل که مناطق مختلف لبنان را هدف قرار داد که منجر به شهادت بسیاری از غیرنظامیان شد ، مقاومت لبنان روز یکشنبه مورخ 22/9/2024 پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را با ده ها فروند موشک فادی 1 و فادی 2 هدف قرار داد.

سانسور رسانه‌های صهیونیست از جزئیات حملات موشکی حزب الله

رسانه‌های صهیونیستی به ممنوعیت شدید این رژیم در اعلام جزئیات حمله تلافی جویانه حزب الله اذعان کرده  و تاکید کردند: سانسور نظامی انتشار جزئیات حمله موشکی حزب الله به شمال را ممنوع می‌کند.

واکنش اولیه رسانه‌ صهیونیست به عملیات انتقام جویانه حزب الله

خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل در واکنش به پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر صهیونیست ها که در آن پایگاه هوایی رامات را با دهها موشک هدف قرار داد گفت: به عنوان یادآوری، چهارشنبه گذشته، یوآو گالانت، وزیر جنگ از پایگاه رامات دیوید بازدید کرد و در آنجا عکس گرفت و " آغاز مرحله جدیدی در جنگ" را اعلام کرد، به نظر می رسد حزب الله در تلاش برای رساندن پیام، هدفی را که زد به خوبی انتخاب کرده است.

کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که هنوز مشخص نیست که این حمله موشکی پاسخ  حزب‌الله است یا تازه آغاز کار است.

این شبکه افزود: درک این نکته بسیار مهم است که حزب‌الله اماکن نظامی را هدف قرار می‌دهد، نه غیرنظامی و نمی‌خواهد قواعد (جنگ )‌ را زیر پا بگذارد.

انتهای پیام/

 





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط