یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 15:10

کد خبر 637333

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:48:07


ایران، بدون نماینده در والیبال نشسته باشگاه‌های مردان آسیا


تسنیم/قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور قصد حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را ندارند.
رقابت‌های والیبال نشسته جام باشگاه‌های آسیا در حالی قرار است از روز دوم آبان ماه به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار شود که هیچ نماینده‌ای از ایران در بخش مردان حضور نخواهد داشت.
اسفند سال 1402 بود که فینال بیستمین دوره لیگ برتر مردان بین تیم‌های مهر مولانا چالوس و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم مهر مولانا با برتری 3 بر صفر به مقام قهرمانی رسید.
پس از پایان این مسابقه اعلام شد که هر دو تیم مهر مولانا و ذوب‌آهن می‌توانند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند؛ رویدادی که زمان برگزاری‌اش در آبان ماه معین شده بود.
در شرایطی که به نظر می‌رسید ایران با دو نماینده در بخش مردان شرکت می‌کند، اما ظاهراً هیچ کدام از آنها قصد شرکت ندارند. تیم مهر مولانا به عنوان قهرمانی لیگ هیچ اقدامی برای شرکت در این مسابقات انجام نداده و به نظر می‌رسد مسائل مالی در این تصمیم دخیل است. ذوب‌آهن نیز اعلام کرده که امسال در هیچ رشته‌ای به جز فوتبال هزینه نمی‌کند، این در حالی است که اعضای این تیم نزدیک به 50 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را طلب دارند.
در شرایطی که ایران هیچ نماینده‌ای در بخش مردان ندارند، اما در بخش بانوان قرار است تیم سپاهان به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران شرکت کند.
در رقابت‌های والیبال نشسته جام باشگاه‌های آسیا 7 تیم در بخش مردان و 6 تیم در بخش بانوان شرکت خواهند کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط