یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 15:12

کد خبر 637345

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 11:12:00


کنعانی: سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود


مهر/ سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود. 

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در ایکس طی یادداشتی نوشت: به روح بلند شهید مجاهد ⁧ابراهیم عقیل⁩ و همه شهدای گرانقدر راه ⁧ قدس⁩ که در حمله ددمنشانه رژیم تروریستی صهیونیستی به ⁧ بیروت⁩ به شهادت رسیدند، درود و سلام می‌فرستیم. آنان ⁧شهدای راه قدس⁩ هستند و خون پاک این مجاهدان مخلص، تحقق آرمان آزادی قدس را نزدیک‌تر خواهد کرد، انشاالله.

‏مقاومت در منطقه در طول سالیان طولانی گذشته از دل طوفان‌های سهمگین عبور کرد و به رغم شهادت و جانبازی بسیاری از مجاهدان، اما رویش‌های جدید و پایداری و تقویت روزافزون جریان‌های ⁧مقاومت⁩ همواره دشمنان را غافلگیر کرده است.

‏رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان شریر رژیم اشغالگر قدس به رغم شهادت این بزرگ‌مردان، هرگز به اهداف رذیلانه خود نخواهند رسید.

‏امروز دفاع مقدس⁩ در مقیاس و جغرافیای جدیدی در سطح منطقه در مقابل رژیم جنایت پیشه اسرائیل جاری است که البته سرنوشت این جنایتکاران نیز چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود.

‏رژیم‌های آمریکا و اسرائیل در طول چند دهه اخیر از کدامیک از معرکه‌های خود علیه ⁧ محور مقاومت⁩ در منطقه پیروز خارج شده‌اند که گمان می‌کنند از معرکه جاری پیروز خارج خواهند شد؟!

‏دشمنِ زخم خورده و کینه توز، آزموده را مجدداً می‌آزماید، و صد البته نتیجه برای آنان خفّت‌بارتر از دوران قبل و آزمون‌های گذشته خواهد بود.

‏تحقق وعده خداوند بر پیروزی مؤمنان و یاریگران دین خدا حتمی است و ارتش اسلام را از شهادت فرماندهان و افسران و سربازان خود باکی نیست.

‏وَلَینصُرَنَّ اللَّهُ مَن ینصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِی عَزِیزٌ

‏و قطعاً خدا هر کس را که (دین) او را یاری کند، یاری می‌رساند؛ که مسلماً خدا نیرومندی شکست ناپذیر است.

‏ناصر کنعانی چافی-سخنگوی وزارت امور خارجه


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط