یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 16:57

کد خبر 637433

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 11:45:45


نویر به بازی با لورکوزن می‌رسد؟


ایسنا/مدیر باشگاه بایرن‌ مونیخ آخرین وضعیت دروازه‌بان و کاپیتان تیمش برای بازی با لورکوزن را تشریح کرد.

بایرن مونیخ پس از پیروزی ۹ گله برابر دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا این‌ بار وردربرمن را با پنج گل شکست داد. اولیسه که در ماه ژوئیه با مبلغ ۶۰ میلیون یورو از باشگاه لیگ برتری کریستال‌پالاس راهی بایرن شد، برابر برمن درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند. اولیسه (دو بار)، موسیالا، کین و گنبری دروازه وردربرمن را گشودند تا مونیخی‌ها با دوازده امتیاز از چهار بازی مقتدرانه در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرند.
بایرن در این دیدار مانوئل نویر، دروازه‌بان کهنه‌کارش، را در اختیار نداشت ولی نبودش تفاوت چندانی ایجاد نکرد و اسون اولرایش عصر راحتی داشت و توانست به راحتی کلین‌شیت کند و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
اکنون سوال این‌ است که آیا مانوئل نویر می‌تواند در بازی حساس هفته آینده مقابل بایر لورکوزن بازی کند؟ مکس ابرل، مدیر بایرن، در ارزیابی شرایط نویر پیش از تقابل با بایرلورکوزن گفت: نمی‌خواستیم درباره نویر ریسک کنیم. اگر مشکلی پیش بیاید و او هشت یا نه هفته بیرون باشد، خیلی بد می‌شود و به همین خاطر بعد از اینکه متوجه شدیم او در تمرین‌های قبل از شروع بازی مصدومیت جزئی پیدا کرده است به او استراحت دادیم. همه به من گفتند که شرایط نویر خوب است و کادر فنی باید درباره حضورش برابر لورکوزن تصمیم بگیرد.
بایرن شنبه آینده در آلیانس آره‌نا میزبان لورکوزن، مدافع عنوان قهرمانی، است که در این فصل بوندسلیگا پذیرای یک شکست شده است.
این اولین استراحت اجباری نویر در فصل جاری است. کاپیتان بایرن فصل گذشته در مجموع ۱۶ مسابقه را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط