دوشنبه 02 مهر 1403 - 01:03

کد خبر 638062

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 20:31:36


فیلم‌برداری آیفون 16 پرو مکس در رده‌بندی دگزومارک صدرنشین شد


دیجیاتو/ در بخش عکاسی، آیفون 16 پرو مکس با پیکسل 9 پرو XL در رقابت است.

دگزومارک بررسی‌های خود از دوربین آیفون 16 پرو مکس را منتشر کرده است. اگر به فیلم‌برداری علاقه‌مند هستید، بهترین گزینه‌ای که در اختیار دارید، پرچمدار جدید اپل است. بااین‌حال در بخش عکاسی، آیفون 16 پرو مکس تقریباً با پیکسل 9 پرو XL در رقابت است.

براساس بررسی‌ دگزومارک، آیفون 16 پرو مکس بالاترین امتیاز را از نظر عملکرد فیلم‌برداری کسب کرد و در رتبه اول قرار گرفت. اگرچه عملکرد فیلم‌برداری این گوشی چشمگیر است. بااین‌حال این نتیجه غافلگیرکننده نیست، چراکه عملکرد ضبط ویدیو آیفون‌های جدید هرساله مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرد. البته این گوشی در بخش عکاسی از رقبا کمی عقب می‌ماند.

نتایج بررسی دگزومارک از دوربین آیفون 16 پرو مکس
آیفون 16 پرو مکس در بخش عکاسی کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند. برخلاف پرچمدار سال گذشته، آیفون 15 پرو مکس که توانست در رتبه‌بندی DxOMark به مقام دوم دست یابد، آیفون پرچمدار امسال با 157 امتیاز نتوانست از جایگاه چهارم فراتر برود.

گوگل به تازگی از پیکسل 9 پرو XL رونمایی کرده است که توانست آیفون 16 پرو مکس را با 158 امتیاز شکست دهد و مشترکاً با آنر مجیک 6 پرو، مقام دوم را به‌دست آورد. هواوی Pura 70 Ultra با 163 امتیاز نیز در صدر جدول قرار دارد.

دگزومارک می‌گوید که آیفون 16 پرو مکس بهترین گوشی هوشمند برای ثبت ویدیو است و همچنین برای گرفتن عکس و فیلم از دوستان و خانواده گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. به گفته این وب‌سایت، این گوشی دینامیک رنج گسترده‌ای در بزرگنمایی‌های مختلف دارد، همچنین وایت بالانس و رندر رنگ‌های آن دقیق است. دگزومارک فوکوس خودکار سریع و دقیق و همچنین عملکرد خوب لرزشگیر این گوشی در فیلم‌برداری را از نکات مثبت دیگر دوربین آیفون 16 پرو مکس می‌داند.

بااین‌حال دوربین آیفون جدید نکات منفی نیز دارد؛ جزئیات در عکس‌های اولتراواید چندان خوب به نظر نمی‌رسند و عمق میدان باریک گوشی باعث می‌شود در عکس‌های دسته‌جمعی، سوژه‌هایی که در پس‌زمینه هستند، از فوکوس خارج شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط