دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:55

کد خبر 638410

دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:17:29


حادثه برای اتوبوس مسافربری در قزوین؛ ۱۵ نفر مصدوم شدند


ایسنا/ رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قزوین - همدان از مسیر خارج و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس راه استان قزوین در خصوص حادثه برای اتوبوس مسافربری در محور قزوین - همدان، اظهار کرد: در ساعت ۲ بامداد دوم مهرماه خبر وقوع حادثه برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قزوین - همدان، حوالی شهر آبگرم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی دریافت شد که بلافاصله مأموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که با ۲۶ مسافر از استان مازندران عازم کرمانشاه بوده دچار سانحه و از مسیر خارج شده که در این حادثه ۱۵ نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین ضمن اشاره به اینکه بلافاصله مصدومان توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده و سه نفر نیز بستری شده‌اند.

ذاکری‌منش با بیان اینکه کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بیان کرده‌اند، بیان کرد: به رانندگان وسایل نقلیه سنگین به‌خصوص ناوگان مسافربری توصیه می‌کنیم قبل از حرکت از وضعیت فنی اتوبوس اطمینان حاصل کرده و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط