دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:51

کد خبر 638451

دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:42:48


کشف کلاهبرداری میلیاردی در بجنورد


ایسنا/ فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۰ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در بجنورد خبر داد. 

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش خودرو و ... در سطح شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند دو نفر کلاهبردار سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۰ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد تاکنون ۴۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از مردم هم انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط