دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:53

کد خبر 638691

دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:40:00


رفع تصرف ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی دزفول


تسنیم/ رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۴۰۰ مترمربع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و فرهنگ‌سازی در این عرصه، اظهار کرد: طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان دزفول، مشاهده شد شخصی اراضی ملی به مساحت 400 مترمربع که ارزش تقریبی آن 80 میلیارد ریال بوده را به تصرف خود درآورده است که با اقدام به موقع نیروهای یگان، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و افزود: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با سامانه تلفن گویای 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان دزفول اعلام کنند.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط