دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:45

کد خبر 638713

دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:53:56


رژیم صهیونیستی خواستار تخلیه جنوب لبنان شد


فارس/ رژیم اشغالگر اسرائیل با ارسال پیامک به ساکنان جنوب لبنان از آن‌ها خواسته است تا خانه‌هایشان را رها کرده و به مناطق شمالی‌تر بروند.
 
ارتش اشغالگر اسرائیل با اعلام قصد خود برای انجام حملات وسیع به جنوب لبنان، با ارسال پیامکی به ساکنان این منطقه، از آن‌ها خواسته تا خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

در این پیامک ادعا شده است که خانه‌های مسکونی به محلی برای انباشت سلاح‌های حزب‌الله تبدیل شده است،به نظر می‌رسد رژیم اشغالگر بهانه‌ تازه‌ای برای بمباران مناطق مسکونی و ایجاد موج جدید آوارگی مردم به دست اورده است.

در متن این پیامک چننی نوشته شده است: اگر در ساختمانی هستید که سلاح حزب الله در آن وجود دارد، تا اطلاع ثانوی از روستا دور شوید».

به نوشته روزنامه هاآرتص، این نشان می‌دهد که اسرائیل در حال برنامه‌ریزی برای حمله گسترده به غیرنظامیان لبنانی است و انتظار می‌رود که حزب‌الله در پاسخ به این حملات، با شدت و وسعت بیشتری نسبت به گذشته اقدام به حمله موشکی کند.

وبسایت وای‌نت نیز به نقل از یک مقام امنیتی اسرائیلی نوشت «"در ساعات اولیه بعد از ظهر، نیروی هوایی حملات گسترده‌ای در سراسر لبنان انجام خواهد داد، این مقام امنیتی پیش بینی کرد که حزب الله در پاسخ به این حملات، دامنه پرتاب موشک ها را گسترش خواهد داد».


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط