دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:11

کد خبر 638876

دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:36:45


ایرادات ورزشگاه یادگار امام (ره) تا ۷ مهر برطرف می‌شود


ورزش 3/مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تأکید کرد ایرادات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تا هفتم مهر ماه برطرف خواهد شد.
حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره ایرادات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از تیم تراکتور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2 اظهار داشت: در کل دو ایراد وجود داشت که مربوط به نور ورزشگاه و همچنین اسکوربورد بود. خدا را شکر در حال رفع ایرادات هستیم و قرارداد هم بستیم تا به‌زودی این دو مورد هم برطرف شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعمیر نور ورزشگاه و تعویض اسکوربورد تا اولین بازی تراکتور در تبریز (بازی با موهان باگان هند - 11 مهر ماه) انجام خواهد شد، گفت: ما باید تا تاریخ 7 مهر ماه کارمان را تمام کنیم و ان‌شاءالله این اتفاق هم خواهد افتاد. همانطور که گفتم قراردادش را هم بستیم و تعویض اسکوربورد و تجهیز نور ورزشگاه انجام می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: اتفاقاً امروز هم در وزارت ورزش بودم و دنبال تأمین اعتبارات هستم. قرار است 60 چراغ داخل نورافکن‌ها فعلاً در مرحله اول تعویض شود تا میزان نور ورزشگاه به دو هزار لوکس برسد. ان‌شاءالله در ادامه هم مابقی چراغ‌ها را عوض خواهیم کرد تا میزان نور حتی از دو هزار لوکس فراتر برود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط