دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:58

کد خبر 638934

دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:08:04


معلولان استان سمنان استخدام می‌شوند


مهر/ مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه استخدام معلولان امسال بر اساس آزمون صورت می‌گیرد، گفت: معلولان قبول شده در آزمون در مرحله مصاحبه قبل از استخدام هستند.

محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه برای استخدام معلولان ساز و کار جدیدی در استان سمنان وضع شده است، تاکید کرد: برای نخستین بار آزمون ویژه معلولان در سراسر کشور به همت و نظر مساعد شهید رئیسی برگزار شد و اسامی قبول شدگان آزمون کتبی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه قبول شدگان این آزمون در مرحله مصاحبه شغلی هستند، افزود: در صورتی که افراد بتوانند مصاحبه شغلی را هم با موفقیت پشت سر بگذارند می‌توانند استخدام و مشغول به کار در دستگاه‌های اجرایی متقاضی شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این آزمون برای پست‌های دستگاه‌های اجرایی است، تاکید کرد: داوطلبان در ۱۸ دستگاه اجرایی استان سمنان بعد از قبولی، به کار گیری می‌شوند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منطقی با بیان اینکه ۱۶۲ نفر در آزمون اولیه استخدامی معلولان استان سمنان که کتبی برگزار شد حضور داشتند، افزود: ۷۷ نفر توانستند مرحله اول آزمون کتبی را قبول شوند و به مرحله مصاحبه برسند و تاکنون هم خبر جدیدی از این مصاحبه‌ها به دست نرسیده است.

وی با بیان اینکه مصاحبه این افراد دو مرحله‌ای است و در خود همان دستگاه اجرایی در حال برگزاری است، بیان کرد: نتیجه نهایی این مصاحبه‌ها و استخدام معلولان هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: از ۷۷ نفری که در مرحله مصاحبه قرار دارند، ۳۴ نفر زن و ۴۳ نفر مرد هستند و نماینده سازمان بهزیستی نیز در مصاحبه‌های این افراد حضور دارد تا شرایط مصاحبه‌ها هم مورد بررسی قرار گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط