دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:59

کد خبر 638964

دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:33:20


مرفاوی: برخی افراد استقلال را با جایی دیگر اشتباه گرفته‌اند


تسنیم/ سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال از رویه‌ای که مدیریت این باشگاه برای تقابل با جواد نکونام در پیش گرفته است، انتقاد کرد.
صمد مرفاوی در واکنش به حاشیه‌‌های اخیر استقلال گفت: جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال می‌تواند از خودش دفاع کند و من وکیل مدافع فرد خاصی نیستم، ولی به‌عنوان یک پیشکسوت و یک استقلالی نمی‌توانم اتفاقات اخیر را هضم کنم. هیچ لزومی نداشت که قبل از دربی حساس با پرسپولیس، برای خودشان کنفرانس بگذارند و تیم را به حاشیه ببرند. الان تیم رقیب در آرامش به سر می‌برد، ولی در استقلال جنگ و دعوا راه افتاده است. باز جای شکرش باقی است که آقای شهریاری ورود کرد، ولی نمی‌دانم این کارهای بچگانه تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: یک بی تدبیری در مدیریت باشگاه استقلال وجود دارد که اینگونه تنش ایجاد می‌شود، آنهم در باشگاهی که تاریخ بزرگی دارد. واقعاً چه لزومی داشت که این حرف‌ها در یک کنفرانس خبری بی‌موقع، توسط فردی که فقط دو سال در استقلال حضور داشته است زده شود؟! آقایان! شما استقلال را با جایی دیگر اشتباه گرفته‌اید و اصلاً به هواداران فکر نمی‌کنید که با این تیم زندگی می‌کنند و با شکست استقلال ممکن است اتفاقات بدی برای‌شان رخ دهد.
وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال درصدد برکناری نکونام هستند، یادآور شد: من نمی‌دانم قرار است چه تصمیمی بگیرند، ولی الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نیست. اگر شما نمی‌توانید با نکونام کار کنید چرا قبل از شروع فصل تصمیم به تغییر کادر فنی نگرفتید تا سرمربی جدید با تفکرات خودش تیم را ببندد؟ این اصلاً در شأن باشگاه نیست که یک نفر برای خودش کنفرانس بگذارد و جو تیم را در آستانه یک بازی مهم به‌هم بریزد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: لطفاً به استقلال و این باشگاه بزرگ شخصیت بدهید و باعث ناراحتی پیشکسوتان و هواداران نشوید. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی استقلال در بازی روز چهارشنبه فقط به فکر هواداران باشند و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط