دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:03

کد خبر 639029

دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:45:56


آرنولد: می‌خواهم در تیمی باشم که پشت هم جام ببرد


ورزش 3/ترنت الکساندر آرنولد حاضر نشد پاسخی دقیق به احتمال تمدید قراردادش با لیورپول بدهد و به نوعی درهای جدایی را باز گذاشت.
ترنت الکساندر آرنولد درباره آینده خود با سایت انگلیسی اتلتیک صحبت کرد. این مدافع کناری انگلیسی که در فهرست خرید سال بعد رئال قرار دارد، فقط تا پایان این فصل با لیورپول قرارداد دارد.
کمتر از یک سال مانده تا آرنولد تبدیل به بازیکن آزاد شود و او می تواند از ژانویه به راحتی با هر تیمی وارد مذاکره شود. آینده او در لیورپول یک معماست و همه می دانند که رئال به دنبال او است.
لیورپول باید در اسرع وقت برای حفظ آرنولد اقدام کند و اگر می خواهد یکی از بازیکنان بزرگ خود را حفظ کند، باید پروژه ای برنده به او ارائه کند. آرنولد محصول باشگاه لیورپول و یکی از کاپیتان های تیم است.

وقتی از آرنولد در مورد تمدید احتمالی قراردادش سوال شد، او جواب داد: «من می خواهم در تیمی باشم که با آن جام های زیادی ببرم. من بازیکنی هستم که انگیزه زیادی برای بردن جام و حضور در جمع بهترین ها دارد. این احتمالاً بزرگترین انگیزه هر بازیکنی است. اگر شما شخصیتی برنده داشته باشید، می‌خواهید همیشه و در هر رقابتی پیروز شوید. شما برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنید و این همان چیزی است که به من انگیزه می‌دهد.»
ترنت الکساندر آرنولد تمام عمر خود را در آنفیلد بوده و قرار است اسطوره باشگاه شود، اما برای انجام این کار باید بعد از فصل آینده نیز در لیورپول بماند. مدافع کناری انگلیسی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد اسطوره لیورپول شود، اظهار داشت: «من می‌خواهم حداقل در این فصل بازیکن لیورپول باشم و این چیزی است که از آن مطمئنم. من 20 سال است که در باشگاه هستم. من چهار یا پنج بار قراردادم را تمدید کرده ام و همه نیز بدون سر و صدا بوده است. این بار هم اگر تمدید کنم، بدون مشکل و سر و صدای زیاد خواهد بود.»

مسلما لیورپول تا زمانی که این بازیکن جوان قرارداد جدیدی امضا کند، تسلیم نمی شود، اما رئال مادرید هم منتظر اخباری امیدوارکننده و شروع مذاکره برای انتقال او است.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط