دوشنبه 02 مهر 1403 - 19:05

کد خبر 639114

دوشنبه 02 مهر 1403 - 16:55:38


صدوپنجاه معتاد متجاهر در اصفهان جمع‌آوری شدند


مهر/ رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از جمع‌آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر در قالب طرح آرامش در شهر ۱۱ همزمان با بازگشایی مدارس در شهر اصفهان خبرداد.

سرهنگ احمد نیکبخت، رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طرح آرامش در شهر ۱۱ به منظور پاکسازی اطراف مدارس و مراکز آموزشی در شهر اصفهان از لوث وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در قالب این طرح تعداد ۱۵۰ معتاد متجاهر از سطح معابر عمومی و اطراف مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در شهر اصفهان جمع آوری و برای نگهداری و درمان تحویل مراکز درمانی بلند مدت شده که این طرح علاوه بر ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، رضایت و خشنودی شهروندان را نیز در پی داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اضافه کرد: همشهریان می‌توانند گزارش خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار داده تا در اسرع وقت اقدامات قانونی مرتبط صورت گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط