دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:56

کد خبر 639115

دوشنبه 02 مهر 1403 - 16:57:11


گرامی: محبی فک من را شوت کرد


ورزش 3/بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است به دلیل خطایی که در صحنه منجر به گل سپاهان روی او انجام شده داور نباید گل را می‌پذیرفت.
فریبرز گرامی، هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب آهن درباره تساوی این مقابل سپاهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر گفت:
«بازی کاملا جذاب و در حد یک دربی دیدنی بود. استقبال خوبی هم از بازی شد و جا دارد از هواداران خودمان که با حضورشان در این بازی سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم.»

او درباره عملکرد ذوب آهن در این بازی افزود:
«برنامه ما ارائه یک بازی هجومی بود و با هدف سه امتیاز وارد زمین شدیم. بالاخره سپاهان یک تیم پر مهره است و از بازی‌های قبلی تمام امتیازات را گرفته بود. متاسفانه نیمه اول گل خوردیم اما نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم و به بازی برگشتیم. صحبت‌هایی که آقای ربیعی بین دو نیمه مطرح کردند باعث شد تا در نیمه دوم نبض بازی در اختیار ما باشد. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که خدا را شکر یکی از آنها تبدیل به گل شد. می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم اما نشد.»

وی در همین رابطه ادامه داد:
«سپاهان نیمه اول بهتر بود و در کل خلق موقعیت کرد ولی با شرایطی که ما در نیمه دوم داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم. با همه این‌ها فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود اما اگر بنا به این بود که برنده داشته باشد قطعا استحقاق ما برای برد بیشتر بود.»

گرامی که در صحنه منجر به گل سپاهان دچار آسیب‌دیدگی شدید شد، درباره آن اتفاق توضیح داد:
«روی حمله سپاهان من برای گرفتن توپ رفتم اما توپ بین صورت من و پای مهدی محبی گیر کرد. من با سر توپ را زدم و محبی اول فک من را شوت کرد و لب من پاره شد. من هنوز هم نمی‌توانم درست کنم و آب دهانم را قورت بدهم چون از ناحیه فک ضربه شدید خوردم. در حالی که خون‌ریزی شدید داشتم به داور هم گفتم که چه اتفاقی افتاده اما ایشان حتی نرفت صحنه را بازبینی کند. داور به من گفت قانون جدید است و تو سر را خیلی پایین آوردی با این حال آنقدر ضربه‌ای که به صورت من خورد واضح بود که فکر می‌کنم داور می‌توانست گل سپاهان را مردود اعلام کند.»

بازیکن ذوب آهن با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش در این بازی تاکید کرد:
«سخت است وقتی از سپاهان با همه مهره هجومی و ملی پوش گل دریافت می‌کنی بتوانی به بازی برگردی ولی ما توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم. دو سه پلن تغییر دادیم تا به گل برسیم و آنقدر فشار آوردیم تا در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. آنقدر در این بازی خوب بودیم که حتی اگر یک بر صفر می‌باختیم باز هم به عملکردمان افتخار می‌کردم.»

او در خصوص مصاف هفته ششم مقابل فولاد گفت:
«وقتی تراکتور را در تبریز بردیم روز بعد آن را فراموش کردیم و برای مصاف با سپاهان هم‌قسم شدیم و حالا از همین امروز پرونده بازی سپاهان را بستیم و به مصاف فولاد فکر می‌کنیم. در سه هفته اول می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم که در این صورت الان رتبه اول تا سوم جدول بودیم. بازی داخل خانه و خارج از خانه برایمان مهم نیست و به اهواز می‌رویم تا سه امتیاز بازی با فولاد را بگیریم.»

وی در پایان ابراز امیدواری کرد قول‌هایی که برای حمایت از بازیکنان ذوب آهن داده شده، زودتر عملی شود:
«شخصیت ذوب آهن بسیار بزرگ است و در لیگ امسال دنبال اتفاقات بزرگتری هستیم و انشاالله با حمایت‌هایی که از طرف کارخانه و مدیریت انجام خواهد شد بچه ها به صد درصد تمرکزشان در زمین می‌رسند و نتایج بهتری کسب می‌کنیم. ذوب آهن نشان داده که تیم بزرگی است و آقای ربیعی هر بازی در کنفرانس خبری به این موضوع که باید از بازیکنان حمایت شود تاکید می‌کند. قول حمایت به ما داده شده و امیدوارم زودتر عملی شود.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط