دوشنبه 02 مهر 1403 - 22:54

کد خبر 639297

دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:13:08


آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد یزدی در هفته‌وحدت


صدا و سیما/ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با تقدیر ویژه از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، از آزادی تعداد ۵ محکوم مالی به همت ستاد مردمی دیه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

عظیمی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین گردیده.
وی ادامه داد: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این پنج نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده، ۲ مددجو مربوط به محکومین مالی، یک محکوم مربوط به پرداخت مهریه و ۲ مددجو مربوط به نفقه بودند.
وی با اشاره به امکان مراجعه روزانه شهروندان به ستاد دیه در ساعت‌های اداری تصریح کرد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط