سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 01:54

کد خبر 639369

دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:12:00


شایعه: بازی Assassin’s Creed Invictus کاملاً چندنفره خواهد بود


سخت افزار/ به نظر می‌رسد شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) روی بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus کار می‌کند که از سبک عنوان پرطرفدار Fall Guys الهام می‌گیرد. برای مطالعه ادامه خبر بازی چندنفره AC Invictus همراه ما باشید.

افشاگر j0nathan که سابقه قابل‌توجهی در افشای اطلاعات موثق از سری «اساسینز کرید» دارد، اخیراً اعلام کرده که بازی Assassin’s Creed Invictus از ظرفیت 16 بازیکن نیز پشتیبانی می‌کند و شامل انواع مختلف حالت‌ها نظیر Team Deathmatch می‌شود.

گفتنی است علاوه بر حالت Team Deathmatch، بازی آنلاین Assassin’s Creed Invictus یک حالت کاملاً رایگان (Free-to-Play) و یک مینی‌گیم سرعتی را معرفی می‌کند که بازیکنان در آن باید به نقاط نور پراکنده روی نقشه بروند. در صورتی که بازیکن واجد شرایط شود، می‌تواند انواع قدرت‌ها را برای ساختن در نسخه نهایی انتخاب کند.


رویارویی با نقشه‌های خاطره‌انگیز سری Assassin’s Creed در بازی چندنفره Invictus
این افشاگر همچنین از حضور شخصیت‌های معروف سری «اساسینز» مانند «اتزیو» (Ezio) و «چزاره بورجیا» (Cesare Borgia) در نسخه Invictus صحبت می‌کند. شایان ذکر است گیم پلی بازی Assassin’s Creed Invictus شامل یک حالت «آرکید» نیز می‌شود که ضربات تاثیر حقیقی ندارند و شبیه به محافظ Bubble در سری Smash Bros عمل می‌کند.

بازی مذکور از نقشه‌های مختلف نسخه‌های قدیمی «اساسینز کرید» پشتیبانی خواهد کرد: این نقشه‌ها شامل نقشه «بغداد» (بازی AC Mirage)، نقشه «ژاپن» (بازی AC Shadows) و نقشه «جزیره رویایی» (بازی AC Black Flag) می‌شوند.

در ماه جولای 2023، «یوبیسافت» تایید کرد که 11 پروژه از سری Assassin’s Creed در دست توسعه قرار دارند. این ناشر فرانسوی در پاییز امسال بازی Assassin’s Creed Shadows را برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC منتشر خواهد کرد. تاکنون تولید پروژه‌های Assassin’s Creed Hexe، Assassin’s Creed IV: Black Flag Remake و Invictus نیز تایید شده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط