سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 02:45

کد خبر 639440

دوشنبه 02 مهر 1403 - 22:46:26


اماکن ورزشی فرسوده در ایلام احیا می‌شود


تسنیم/ مدیر کل ورزش‌وجوانان استان ایلام از احیا و بازسازی اماکن فرسوده در استان ایلام خبر داد.

شهاب شهبازی، مدیر کل ورزش‌وجوانان استان ایلام بیان کرد: یکی از اهداف و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان احیای اماکن ورزشی فرسوده به جهت بهره وری بیشتر جوانان و ورزش دوستان استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به مجموع اعتباری 18 میلیارد تومان از ردیف بودجه ملی به جهت احیای اماکن ورزشی در استان، افزود: زورخانه پوریای ولی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی و مرمت شد. 

شهبازی با اشاره به افزایش 100 درصدی اعتبارات هیئت های ورزشی استان نسبت به سال 1400، بیان داشت: اعتبارات موجود جوابگوی اشتیاق و پتانسیل قهرمانی در استان نیست و از تمام مسئولان انتظار می رود سهم ورزش استان از مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی مستقر در استان افزایش یابد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: حفظ ورزش باستانی و زورخانه‌ای، حفظ هویت ملی است و ورزش باستانی و زورخانه‌ای نمایانگر تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای آمیخته با شجاعت، قدرت و جوانمردی است.

شهاب شهبازی با اشاره به اهمیت نوسازی اماکن ورزشی در سطح استان ایلام بیان کرد: بازسازی و نوسازی اماکن ورزشی استان از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: این اداره کل در بحث ارزیابی در جشنواره شهید رجایی 2 سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است.

به گزارش تسنیم، زورخانه پوریا ولی شهرایلام پس از بازسازی و تعمیر کامل به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس با حضور دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان ورزش استان تجلیل به عمل آمد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط