سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 01:59

کد خبر 639481

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:01:00


وقتی پی‌سی گیمرها با کسی شوخی ندارند!


شهر سخت افزار/ عرضه God of War Ragnarok روی پی‌سی برخلاف بازی‌های گذشته سونی با استقبال گرم گیمرها مواجه نشد. چراکه علاوه‌بر مشکلات فنی هنگام عرضه، این بازی برای اجرا نیازمند ورود به حساب کاربری PSN بود، امری که موجب شد بازی آماج امتیازهای منفی کاربران استیم قرار بگیرد. اکنون خبر می‌رسد که یک ماد جدید حساب PSN را به کلی از God of War Ragnarok جدید حذف می‌کند.

به گزارش WCCFtech، کاربران استیم به دلیل تصمیم سونی برای الزامی کردن اتصال حساب PlayStation Network برای بازی God of War Ragnarok و همچنین برخی مشکلات فنی، این بازی را به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند.



خوشبختانه یکی از مادِرهای استیم به نام iArtorias، ماد جدیدی را توسعه داده است که نیاز به ورود اطلاعات حساب PSN را به کلی از بازی حذف می‌کند. برای نصب این ماد، کافی است فایل‌های version.dll و PsPcSdk.dll را دانلود کرده و در پوشه بازی کپی کنید. همچنین، این مادِر به کاربرانی که پس از نصب ماد با خطای صفحه ورود مواجه می‌شوند توصیه کرده فایلی که در مسیر زیر قرار دارد را حذف کنند.

C:\Users\[Username]\Saved Games\God of War Ragnarök\[AccountID]\userpreferences
علاوه بر این، کاربر باید در اولین پنجره‌ای که از او می‌خواهد حساب استیم خود را لینک کند، دکمه "NO" را انتخاب نماید.

پچ جدید برای رفع مشکلات بازی
علاوه‌بر این، توسعه‌دهنده پورت پی‌سی بازی، Jetpack Interactive، پچ دوم بازی را منتشر کرده که مشکلات مربوط به Frame Generation انویدیا را رفع می‌کند. در این پچ، تعدادی از دیگر مشکلات بازی نیز شناسایی و رفع شده‌اند که شامل مشکلاتی با رابط کاربری مربوط به NVIDIA Reflex و باگ‌های مربوط به نمایش آیکون‌ کنترلر در رابط کاربری می‌شوند. در این پچ محدودیتی که مانع اجرای بازی بر روی GPUهایی با حافظه کمتر از 6 گیگابایت می‌شد نیز حذف شده است.

با توجه به مشکلات عرضه God of War Ragnarok بدون شک در آینده پچ‌های بیشتری برای رفع مشکلات بازی منتشر خواهد شد. به رغم انتقادات، این بازی هنوز هم موفق به جذب تعداد قابل توجهی از کاربران شده و به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان در تلاش‌اند تا علاقه‌مندی به بازی را افزایش دهند.

نظر شما در باره خدای جنگ جدید چیست؟ آیا فرصت تجربه آن را داشته‌اید؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط