سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 02:56

کد خبر 639483

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 00:01:55


سازنده Batman: Arkham بازی جدید بتمن می‌سازد


زومجی/ شایعات جدید حاکی از آن هستند که استودیو راک‌استدی مشغول ساخت یک بازی جدید از بتمن است.
 
راک‌استدی استودیویی است که با ساخت مجموعه بازی‌های Batman: Arkham شهرت جهانی پیدا کرد. آخرین بازی اصلی این مجموعه، Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و پس از آن، این استودیو به سراغ پروژه‌های دیگری رفت. حال به‌نظر می‌رسد که راک‌استدی قصد دارد دوباره به سمت این مجموعه بازگردد.

به گزارش اینسایدر‌گیمینگ، یکی از افشاگران شناخته‌شده صنعت بازی با نام Shpeshal Nick، در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرد که راک‌استدی مشغول ساخت یک بازی جدید از بتمن است. او همچنین اشاره کرده است که سونی تلاش می‌کند تا این بازی را به انحصار پلتفرم‌های خود دربیاورد.

بااین‌حال جزئیات بیشتری درباره این بازی احتمالی در دست نیست. سؤال اصلی این است که آیا این بازی جدید به سبک بازی‌های قبلی بتمن خواهد بود یا اینکه راک‌استدی رویکرد لایو سرویس را در پیش خواهد گرفت.

پس از اتمام سه‌گانه Batman: Arkham، راک‌استدی تنها دو بازی دیگر منتشر کرده است: Batman: Arkham VR در سال ۲۰۱۶ و Suicide Squad: Kill the Justice League در سال ۲۰۲۳ که با استقبال چندان گرمی روبه‌رو نشد.

هرچند این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده‌اند، اما امکان بازگشت راک‌استدی به دنیای بتمن می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه باشد. بااین‌حال حتی اگر این شایعات صحت داشته باشند، احتمالا تا انتشار بازی جدید بتمن راه درازی در پیش است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط