سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:45

کد خبر 639628

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 08:36:41


فریبا: پرسپولیس یک نقطه ضعف بزرگ دارد


فارس/پیشکسوت استقلال گفت: آمار منحصر به فردی مقابل پرسپولیس به عنوان مربی دارم.
فردا دربی 104 در اراک برگزار می شود. هواداران دو تیم مشتاقانه منتظر آغاز این مسابقه هستند. با بهتاش فریبا از پیشکسوتان خوشنام استقلال در مورد شرایط فنی این مسابقه و خاطرات خودش از حضور در دربی ها گپ و گفتی داشتیم که صحبت هایش را در زیر می خوانید:

*دربی فردا موقعیت گل زیاد نخواهد داشت

دربی همیشه یک بازی حساس و سخت است هم برای کادرفنی و هم برای هواداران و بازیکنان. با توجه به چهار مسابقه ابتدایی دو تیم در لیگ برتر به نظر می رسد که دو تیم عوامل لازم برای بازی هجومی را داشته باشند اما مساله این است که هر دو تیم ابتدا به فکر گل نخوردن خواهند بود. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. هر تیمی هم از موقعیت های کم به دست آمده اش استفاده کند برنده خواهد شد. به نظر می رسد که بازی خیلی موقعیت گل نداشته باشد.

*گاریدو مربی قابلی است

دربی یا شهرآورد کاملا خاص است. نه به برد و باخت های قبلی مربوط است نه شرایط تیم ها در جدول ، پرسپولیس مربی جدیدی آورده و به نظرم مربی قابلی هم هست و در این سه چهار مسابقه نشان داده که تیمش را خوب شناخته است وبازیکنان جایزگینی هم که آورده توانسته به تیم شان کمک کنند و تعدادی بازیکن هم در این تیم آورده که سابقه بازی در پرسپولیس را داشته اند و با شرایط آشنا هستند. 
 از نبود چشمی متاسفم

استقلال هم خیلی خوب است و دیروز هم من در تمرین تیم حضور داشتم و شرایط تیم بسیار خوب است. فقط امیدوارم کاکوتا و بلانکو از نظر مصدومیت برای بازی مشکلی نداشته باشند و بتوانند در این مسابقه به تیم کمک کنند. بلانکو بازی قبل غایب بود و او بازیکن خیلی مهم و با تجربه ای است. روزبه چشمی ستون تیم است و با تجربه ای که دارد می توانست کمک زیادی به تیم بکند. از غیبت او متاسف شدیم ولی بازیکن جایگزین داریم.کاش دربی به جای هفته ششم در هفته مثلا دوازدهم برگزار می شد زیرا در آن زمان وضعیت تیم ها بهتر و مطلوب تر بود.
نقطه ضعف پرسپولیس

یک ربع اول دربی طبق معمول همیشه بزن بزن است و بعد از 20 دقیقه رفته رفته بازی خوب خواهد شد و امیدوارم فوتبال زیبایی ببینیم. تمامی تیم های دنیا نقاط ضعف و قوت دارند و پرسپولیس چون هجومی بازی می کند فاصله بین دو دفاعش زیاد است و می توانیم از وسط و عمق دفاع به این تیم ضربه بزنیم دلیل ناهماهنگی خط دفاع استقلالیکی از دلایل ناهماهنگی خط دفاعی تغییرات زیاد در فهرست تیم بود مدام شاهد جابه جایی بازیکنان در فهرست استقلال بودیم و این مساله روی شرایط خط دفاعی تاثیر گذاربوده است. در مورد حواشی ایجاد شده هم بهتر است فعلا صحبتی نکنیم و هرچه بهم نزنیم بهتر است و اکنون فقط باید به تیم و بازیکنان آرامش داد و بعد می توان در مورد این مساله صحبت کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط