سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:45

کد خبر 640074

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 13:21:00


دو خودروی پر تقاضای سایپا گران شدند


/ بر اساس اطلاعات فروش جدید منتشر شده، دو خودروی پر تقاضای سایپا افزایش قیمت داشته اند و حالا قیمت جدید برای این دو محصول داریم.
 
بر اساس اطلاعات جدید از گروه خودروسازی سایپا، قیمت دو خودروی پر تقاضای سایپا افزایش داشته است. بر این اساس کوییک GXL و سهند S افزایش قیمت داشته اند. قیمت کوییک جی اکس ال ۳۸۴ میلیون تومان بود و حالا قیمت جدید ۳۹۱ میلیون تومان برای این هاچبک در نظر گرفته شده است. سهند S هم به عنوان سدان جدید پارس خودرو که قیمت ۴۵۹ میلیون تومان را داشت، حالا با قیمت ۴۶۷ میلیون تومان به فروش می رسد. البته این افزایش قیمت ها جزئی است اما همین افزایش قیمت جزئی می تواند در بازار آزاد این دو محصول موثر باشد و احتمالا تاثیر آن را در روزها آینده در بازار خواهیم دید.

جدول افزایش قیمت دو خودروی پر تقاضای سایپا

در ادامه می توانید مشخصات سهند S، جدید ترین محصول پارس خودرو را مطالعه کنید :

مشخصات فنی و امکانات سهند S
زیر کاپوت سهند یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی موسوم به M15GSI را داریم که خروجی های فنی ۹۰ قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

در سهند S امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور دنده عقب بکار رفته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط