سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 639752

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 10:01:00


موافقت فدراسیون با باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات نفت مسجدسلیمان


ایرنا/ نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری ها برای رفع مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان، از موافقت فدراسیون فوتبال برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم خبر داد.

رضا جباری، نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار انجام شده با "هدایت ممبینی" دبیر فدراسیون فوتبال کشور به منظور پیگیری مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بی‌توجهی مسئولان این باشگاه، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده بود و همواره برخورد با مسببان این شرایط ضروری است.

وی افزود: عدم پیگیری مسئولان باشگاه در یکی، ۲ سال گذشته باعث شد تا آسیب های جدی به تیم وارد شود در حالی که باید مشکلات تیم را بازگو کرده و برای رفع آن تلاش می‌کردند.

نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان دلخوشی و امید مردم این شهر است ادامه داد: در نشست با دبیر فدراسیون فوتبال کشور، موضوعات و مشکلات این تیم بررسی شد که در نهایت این فدراسیون با باز شدن پنجره نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان موافقت کرد.

جباری یادآورشد: توافق شد که باشگاه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا یکماه آینده نسبت به پرداخت مطالبات و بدهی های باشگاه اقدام کند.

بر اساس این گزارش، با پیگیری های انجام شده در نیمه دوم شهریورماه مدیرعامل ملی نفت ایران دستور اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال برای پرداخت بدهی های تیم مسجدسلیمان را صادر کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط