سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:56

کد خبر 640210

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 13:44:23


پیشنهاد جذاب رسید؛ ساوت‌گیت در آستانه بازگشت


ورزش 3/مالکان جدید اورتون به دنبال برگرداندن گرت ساوت‌گیت به دنیای مربیگری هستند.
 ساوت گیت در فاصله سال‌‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۴ هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده داشت و عملکرد قابل قبولی را هم ارائه کرد اما پس از دومین شکست متوالی در فینال جام ملت‌های اروپا که این بار برابر تیم ملی اسپانیا بود تصمیم گرفت که از این سمت کناره‌گیری کند.
در حالی این تصمیم گرفته شد که گفته می‌شد بسیاری از مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس مایل هستند که به همکاری با او ادامه دهند اما این مربی انگلیسی دیگر نمی‌خواست روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند و از آن زمان تا به حال از دنیای فوتبال دور شده است اما حالا این فرصت را دارد که بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد.
دیلی میل مدعی شده است که مالکان جدید اورتون که قصد دارند به زودی این باشگاه را از فرهاد مشیری به صورت کامل خریداری کنند، مایل هستند که سرمربی سابق تیم ملی انگلیس را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند و امیدوار هستند که در مذاکره با او بتوانند هرچه زودتر به توافق برسند.
دن فرایدکین معتقد است که گرت ساوت‌گیت بهترین گزینه برای شان دایچ است که در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده دارد اما به نظر می‌رسد که مالکان جدید از عملکرد او در این تیم راضی نیستند و از همین حالا مذاکرات برای انتخاب جانشین را آغاز کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط